Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 1 και επίσημα!


H γερμανική εταιρία φαίνεται πως επίσπευσε την διαδικτυακή πρεμιέρα της νέας Σειράς 1 μετά από μια σχετική διαρροή.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/5/2019

Όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες η 3η γενιά της Σειράς 1 ξεχωρίζει από την εμφατική μάσκα και τους νέους προβολείς όταν τα πίσω φωτιστικά σώματα μας παραπέμπουν στο απερχόμενο μοντέλο. Πάντως, η μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το τελευταίο αφορά φυσικά στη νέα πλατφόρμα UKL2 η οποία έχει την κίνηση στον μπροστινό άξονα.

Σύμφωνα με την BMW η νέα Σειρά 1 μπορεί να υπολείπεται σε μήκος 5 mm (συνολικό στα 4.319 mm) και το μεταξόνιο της να είναι 20 mm μικρότερο (στα 2.670 mm) αλλά η απουσία του τούνελ μετάδοσης και η έξυπνη σχεδίαση της καμπίνας προσφέρουν σημαντικά μεγαλύτερους χώρους για τους πίσω επιβάτες (33 mm μεγαλύτερος χώρο για τα γόνατα). Μάλιστα το πορτμπαγκάζ είναι μεγαλύτερο κατά 20 lt φτάνοντας συνολικά τα 380 lt.

Από εκεί και πέρα το ταμπλό είναι ολοκαίνουργιο και ευθυγραμμίζεται πλήρως με τα πιο πρόσφατα μοντέλα της εταιρίας όπως είναι η νέα Σειρά 3, η «οκτάρα», η νέα X5 κ.α. To βασικό layout έχει να κάνει με μία νέα touch-screen στο μέσο του ταμπλό και χαμηλότερα βρίσκονται οι αεραγωγοί με τους σχετικούς διακόπτες. Ο πίνακας οργάνων είναι προαιρετικά ψηφιακός, ανάλογα με την έκδοση υπάρχει το γνωστό head-up display, ανέπαφος έλεγχος, έξυπνο κλειδί με χρήση smartphone και όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που έχουμε δει στις πιο πρόσφατες BMW.

Αρχικά η BMW ανακοίνωσε πέντε εκδόσεις κινητήρων. Την βενζίνης 118i με 140 PS και την επίσης τρικύλινδρη χωρητικότητας 1,5 lt, αλλά diesel 116d με 116 PS. Στη συνέχεια συναντάμε τις δίλιτρες τετρακύλινδρες πετρελαίου 118d και 120d xDrive με 150 PS και 190 PS, αντίστοιχα. Προς το παρόν η top έκδοση είναι η M135i xDrive που αποδίδει 306 PS και έχει διάφορα καλούδια όπως μπροστινό διαφορικό Torsen.

Οι BMW 116d, 118d kai 118i θα διατίθενται στάνταρ με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ υπάρχουν τα Steptronic με διπλό συμπλέκτη (7 σχέσεις) και με μετατροπέα ροπής (8 σχέσεις). Επίσης, η BMW κάνει ιδιαίτερο λόγο για το νέο σύστημα ARB που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου. Πρόκειται για ένα νέο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που δεν τοποθετείται στην μονάδα του DSC αλλά συνδέεται κατευθείαν με το μοτέρ για έως τρεις φορές ταχύτερη απόκριση στην λειτουργίας του.