Αυτό είναι το εκθαμβωτικό Nissan Z Proto (Video)


H NISSAN ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ SPORTSCAR ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΤΙΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΜΟΝΤΕΛΩΝ Ζ.

  • 16/9/2020

Η αυτοκρατορία των Ζ αντεπιτίθεται. Οι Ιάπωνες έπραξαν και τούτη τη φορά το χρέος τους και είναι έτοιμοι να περάσουν στη γραμμή παραγωγής ένα αυτοκίνητο ικανό να δώσει την απαραίτητη συνέχεια στη δυναστεία των  “Z”.

Όχι τυχαία, λοιπόν, το νέο sportscar της Nissan φέρει την κωδική ονομασία Z Proto, διαθέτοντας ρετρό στοιχεία σχεδιασμού τα οποία παραπέμπουν  εμμέσως πλην σαφώς στο εμβληματικό 240 Ζ αλλά και το απαραίτητο hardware για να υποστηρίξει την παρουσία του σε μια ούτως ή άλλως ξεχωριστή και άκρως απαιτητική κατηγορία αυτοκινήτων.

Για του λόγου το αληθές, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του Nissan Z κρύβεται ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας βενζίνης η απόδοση του οποίου αναμένεται να ξεπερνά τους 400 ίππους.

Οι τελευταίοι καταλήγουν στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων, συμπληρώνοντας το ονειρικό setup ενός αυτοκινήτου που μας ταξιδεύει σε άλλες, σαφώς πιο ρομαντικές και απολαυστικές εποχές.

Σε επίπεδο διαστάσεων, το Nissan Z Proto είναι μεγαλύτερο από το απερχόμενο 370Ζ όχι όμως σε τέτοιο βαθμό να απειλείται η συμπαγής και ως εκ τούτου δυναμική εικόνα του. Θα μπορούσε μάλιστα να ισχυριστεί κανείς ότι αυτά τα επιπλέον εκατοστά μετάλλου επέτρεψαν στους σχεδιαστές της Nissan να χαρίσουν στο αμάξωμα και ειδικότερα στο τελείωμά του πιο «γλυκές» γραμμές.

Το λιτό αλλά... περιεκτικό εσωτερικό ακολουθεί τη ρετρό λογική του αμαξώματος καθώς δεν διστάζει να διατηρήσει την επαφή του με το αναλογικό παρελθόν. Τα κυκλικά όργανα που έχουν τοποθετηθεί στην κορυφή της  κεντρικής κονσόλας είναι ενδεικτικά της προσπάθειας αυτής, η οποία "συνυπάρχει" με τις σύγχρονες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.

Ακολουθήστε το CAR AND DRIVER στο GOOGLE NEWS για να μη χάνετε είδηση!

Η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου, η οποία όπως όλα δείχνουν δεν θα απέχει σημαντικά από την πρωτότυπη, αναμένεται να εμφανιστεί το δεύτερο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς, ξεκινώντας την εμπορική πορεία της από την ιαπωνική και την αμερικανική αγορά.