Benedetto Vigna: O εξηλεκτρισμός της Ferrari δεν θα επηρεάσει την κερδοφορία


Ο κ. Benedetto Vigna, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, ανακοίνωσε το πρόγραμμα της εταιρείας για την επένδυση στα Plug-in Hybrid και ηλεκτρικά νέα μοντέλα της, καθώς και τη διατήρηση του θρύλου της στη νέα εποχή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 17/6/2022

Η πολυαναμενόμενη, από τον Παγκόσμιο αυτοκινητικό Τύπο και τους επενδυτές, παρουσίαση του επιχειρηματικού στρατηγικού προγράμματος της Ferrari για τον εξηλεκτρισμό των νέων μοντέλων της έγινε από τον κ. Benedetto Vigna, τον Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. 

Ο κ. Vigna ανακοίνωσε ότι τα προσεχή χρόνιαθα επενδυθούν 4,4 δισεκατομμύρια ευρώ για την έρευνα, εξέλιξη και δημιουργία καινούργιων εξηλεκτρισμένων και αμιγώς ηλεκτρικών νέων αυτοκινήτων της. Ο πρώτος στόχος που έχει τεθεί είναι τα Plug-in Hybrid οχήματα να αντιπροσωπευτούν το 60% των ετήσιων πωλήσεών της ως το 2026.Εκείνη την χρονιά αναμένεται να παρουσιαστεί και η πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari.

Όπως τόνισε, η Ferrari θα προσθέσει νέες εγκαταστάσεις στις ‘ήδη υπάρχουσες στο Maranello οι οποίες θα βοηθήσουν σε αυτόν τον σκοπό. Ωστόσο, ο κ. Vigna ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία δεν πρόκειται να σταματήσειτην παραγωγή νέων μοντέλων που θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Όπως είπε, πλέον θα βασίζονται περισσότερο στους μηχανικούς της στη Formula 1 για την εξέλιξή τους και τη διατήρησή τους στα οχήματα παραγωγής.

Βασικό στοιχείο του νέου επιχειρηματικού προγράμματος είναι να παραμείνει ο χαρακτήρας, η ιστορία και η φήμη των αυτοκινήτων της και στα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, όπως ανακοίνωσε ο κ. Vigna στους μετόχους. Παρότι η Ferrari άργησε να εμπλακεί ενεργότερα στη διαδικασία εξηλεκτρισμού των οχημάτων της, σε σχέση με άλλες εταιρείες όπως η Aston Martin ή η Porsche, θα το κάνει με γρήγορο ρυθμό πλέον και χωρίς να χαθεί η εταιρική ταυτότητά της.

Ο κ. Vigna καθησύχασε τους επενδυτές της Ferrari ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να έχει και στην νέα εποχή τα απαράμιλλα περιθώρια κέρδους από τα οποία επωφελείται διαρκώς. Μάλιστα υποσχέθηκε ότι η επένδυση στα ηλεκτρικά μοντέλα της δεν θα γίνει εις βάρος της κερδοφορίας και είπε ότι το 2026 αναμένει ότι τα κέρδη προ φόρων, τόκων, απόσβεσης και ανατίμησης (δηλαδή, ο οικονομικός δείκτης «EBITDA»), θα φτάσουν τα 2,7 δισεκατομμύρια ευρώ, όταν το 2021 ήταν 1,5 δις ευρώ.

Τέλος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari έκανε σαφές ότι η εταιρεία θα διατηρήσει τον αποκλειστικό χαρακτήρα της σε ό,τι αφορά στον όγκο ετήσιας παραγωγής, στις πωλήσεις της και στον τρόπο που αυτές γίνονται. «Η Ferrari, πάντα θα παραδίδει ένα αυτοκίνητο λιγότερο απ’ όσα ζητά η αγορά» είπε χαρακτηριστικά, θυμίζοντας τη φράση του Enzo Ferrari.