BMW M5 2020: Μάθετε τα πάντα για την ανανεωμένη Μ5!


Τρεις εβδομάδες μετά την αποκάλυψη της ανανεωμένης Σειράς 5, η BMW τράβηξε το κάλυμμα και της κορυφαίας εκδοχής αυτής, της Μ5 και M5 Competition

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 17/6/2020

Μπορεί προχθές να πήραμε μία πρώτη γεύση από τη διαρροή μίας αρχικής φωτογραφίας της ανανεωμένης M5, σήμερα όμως η ίδια η BMW σερβίρει ολόκληρο το πιάτο. Η νέα M5 του 2021 θα ξεκινήσει να διατίθεται εντός των επόμενων μηνών, με αρκετές αλλαγές αλλά και ομοιότητες, σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, τα βλέμματα τραβά αρχικά η ανανεωμένη μάσκα με τις μεγαλύτερες γρίλιες, οι οποίες όμως δεν ξεφεύγουν αισθητικά, όπως στην περίπτωση της Σειράς 4. Επανασχεδιασμένοι είναι επίσης οι προφυλακτήρες, που προσφέρουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα μπροστά, όπως και τα LED φωτιστικά σώματα, που αναδεικνύουν περαιτέρω το δυναμισμό του μοντέλου.  

Πίσω παρατηρούμε αντίστοιχες μικροαλλαγές στον προφυλακτήρα, τα φώτα, τον αεροδυναμικό διαχύτη αλλά και στις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στην ανανεωμένη Μ5 χρησιμοποιούνται επίσης νέας σχεδίασης τροχοί, 19 ιντσών, ενώ η ισχυρότερη M5 Competition διαφοροποιείται οπτικά από τα λογότυπα και ορισμένες ακόμα πινελιές στο αμάξωμα.

Εσωτερικά, το πρώτο πράγμα που αναγνωρίζει κανείς είναι η στάνταρ τοποθέτηση του Live Cockpit της BMW, με την έκδοση iDrive 7. Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον ηλεκτρονικός, διαγωνίου 12,3 ιντσών, ενώ στο ίδιο μέγεθος ακολουθεί και η οθόνη του infotainment. Για πρώτη φορά σε Μ5 τα Apple CarPlay και Android Auto έρχονται ως στάνταρ και λειτουργούν wireless. Φυσικά, το αυτοκίνητο περιλαμβάνει και όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά της φίρμας, αναφορικά με την ψυχαγωγία και την ασφάλεια των επιβατών.

Στα προγράμματα οδήγησης που προσφέρονται, συναντάμε τις επιλογές Comfort, Sport, Sport , καθώς και μία καινούρια λειτουργία, Track. Επίσης, χάρη στο εξελιγμένο xDrive, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις ακόμα τρόπους μετάδοσης της κίνησης, 4WD, 4WD Sport, και 2WD με τον τελευταίο να λειτουργεί ως drift mode. Περισσότερα για την ανανεωμένη BMW M5 μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.Περνώντας στο κομμάτι των κινητήρων, οι Βαυαροί μηχανικοί δεν έβαλαν χέρι κάτω από το καπό. Η βασική Μ5 παραμένει στους 600 ίππους και τα 750 Nm ροπής, χάρη στο twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων που φέρει. Η ελαφρά ισχυρότερη M5 Competition ανεβάζει την ισχύ στους 617 ίππους, διατηρώντας τη ροπή στα ίδια επίπεδα. Έτσι επιτυγχάνει οριακά καλύτερη επιτάχυνση 0-100 από 3,2 δλ. Σε 3.1 δλ.