Εμφανίστηκε ανάμεσα σε άλλα 15 EVs δίπλα στον πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, στην διαδικτυακή παρουσίαση για την στρατηγική εξηλεκτρισμού της εταιρίας. Όπως ήταν αναμενόμενο προσέλκυσε το ενδιαφέρον και έριξε ακόμα περισσότερο… λάδι στη φωτιά που θέλει την Toyota να δουλεύει πάνω στον διάδοχο του εμβληματικού της μοντέλου MR2, με τα σχετικά δημοσιεύματα να εμφανίζονται αρκετά συχνά τους τελευταίους μήνες. Μάλιστα ένα από αυτά, προερχόμενο από την Ιαπωνία, ανέφερε ότι η Toyota συνεργάζεται με την Suzuki και την Daihatsu για το νέο project MR2.
Πλέον, μετά την εμφάνιση του επικεφαλής της εταιρείας δίπλα σε πρωτότυπο που θυμίζει αρκετά MR2, ανοίγει για τα καλά η όρεξη όσων περίμεναν πως και πως ένα σημάδι που να επιβεβαιώνει την είδηση. Είναι γνωστό ότι ο Akio Toyoda είναι λάτρης των sportcars και στο παρελθόν είχε εκφράσει την επιθυμία του να δει και τα τρία ιστορικά μοντέλα, το Supra, την Celica και το MR2, να αναβιώνουν στη σημερινή εποχή.
Επιστρέφοντας στο μοντέλο, παρατηρούμε ότι ο σχεδιασμός του παραπέμπει σε ένα κεντρομήχανο sportscar που σημαίνει ότι η Toyota σχεδιάζει την τοποθέτηση του συστήματος μπαταριών σε αντίστοιχη διάταξη με αυτή που χρησιμοποιούν Porsche και Lotus. Την ίδια στιγμή διατηρούνται τα δυναμικά χαρακτηριστικά του προκατόχου, παρά το επιπλέον βάρος του ηλεκτροκινητήρα, ενώ η θέση του οδηγού βρίσκεται χαμηλά στο έδαφος κάτι που δεν θα μπορούσε να συμβεί αν το σύστημα μπαταριών ήταν τοποθετημένο στη βάση του αμαξώματος.
Τέλος, όσον αφορά την πλατφόρμα πάνω στην οποία θα εξελιχθεί η νέα διθέσια πρόταση της Gazoo Racing δεν έχει διαρρεύσει καμία σχετική πληροφορία, κάτι που λογικά θα συμβεί στο προσεχές διάστημα.