Ένα φανταστικό Jimny από την Peugeot


Για τους φίλους του Suzuki Jimny το Studio Ange δημιούργησε μια πρόταση που συνδυάζει τον ανόθευτο offroad χαρακτήρα του ιαπωνικού τετράτροχου με τη δεινότητα των Γάλλων σχεδιαστών της Peugeot.

  • 11/1/2021

Την ίδια στιγμή που το νέο Suzuki Jimny επιστρέφει στην ελληνική αγορά έστω και ως επαγγελματικό όχημα δεν είναι λίγοι εκείνοι που οραματίζονται τη δημιουργία αυθεντικών και ταυτόχρονα προσιτών offroaders και από άλλους κατασκευαστές.

Στην προκειμένη περίπτωση είναι η σειρά της Peugeot να αναλάβει το δύσκολο έργο της υλοποίησης ενός project που το Jimny και εν γένει η Suzuki -ποιος μπορεί να ξεχάσει το θρυλικό Samurai- υπηρέτησε για περισσότερες από πέντε δεκαετίες.

Με τις διαστάσεις ενός τυπικού αυτοκινήτου πόλης αλλά και έναν σαφή εκτός δρόμου προσανατολισμό, το Peugeot 2X8 όπως ονομάζεται θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τον φυσικό διάδοχο του ιαπωνικού offroader, η παρουσία του οποίου στην ευρωπαϊκή ήπειρο κρέμεται κυριολεκτικά από μία κλωστή.

Το σχεδιαστικό δημιούργημα του Studio Ange ισορροπεί με απόλυτη επιτυχία ανάμεσα στις προδιαγραφές ενός buggy και εκείνες ενός επιβατικού οχήματος, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η κίνηση μακριά από την άσφαλτο μπορεί να έχει εκτός από παρελθόν και μέλλον.

Μάλιστα η τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης βοηθά στην υλοποίηση τέτοιων κατασκευών, μιας και η τοποθέτηση δύο μοτέρ -ένα σε κάθε άξονα- προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός τυπικού συστήματος τετρακίνησης εξαλείφοντας ταυτόχρονα και τα όποια μειονεκτήματα.

Υπάρχουν, βέβαια, και εκείνοι που θα αγόραζαν και μάλιστα με τα χαράς μια τέτοια πρόταση, ακόμα κι αν αυτή δεν διέθετε κίνηση στους τέσσεριςτροχούς, επενδύοντας στης αυξημένη απόσταση από το έδαφος και στον macho χαρακτήρα που εξασφαλίζει το εντυπωσιακό και συνάμα ελκυστικό παρουσιαστικό του γαλλικού SUV.

Να θυμίσουμε ότι ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών που έχει δημιουργηθεί μετά τη συγχώνευση του PSA Group με το FCA Group έχει μια μακρά παράδοση στα λιλιπούτεια offroaders, βλέποντας το τετρακίνητο Fiat Panda να έχει ξεκινήσει την πορεία του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το 1983, ήτοι πριν από σχεδόν 40 χρόνια.

Διαβάστε ακόμα:

Δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny

Suzuki Jimny: Ταξιδεύοντας στον χρόνο με έναν τετρακίνητο θρύλο