Έρευνα: Βυθίζεται το όνομα της Ferrari


Μελέτη φέρνει στην επιφάνεια τη σημαντική πτώση της δημοτικότητας που παρουσιάζει η Ferrari την τελευταία δεκαετία.

  • 4/3/2021

Μια νέα μελέτη, η οποία αξιοποίησε τα δεδομένα των αναζητήσεων στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου αναδεικνύει την πτώση στη εντυπωσιακή δημοτικότητα ορισμένων αυτοκινητοβιομηχανίων.

Ανάμεσα στους μεγάλους χαμένους της τελευταίας δεκαετίας βρίσκεται και η Ferrari, η οποία από το 2010 μέχρι και το 2020 έχασε το 35,3% της διαδικτυακής δυναμικής. Η αναζητήσεις στο διαδίκτυο μειώθηκαν που πραγματοποιήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα της Google μειώθηκαν και μάλιστα σημαντικά, παρά το γεγονός ότι τη τελευταία δεκαετία δεν είναι λίγα εκείνα τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν από τους Ιταλούς.

Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι η απουσία ενός SUV από την γκάμα της ίσως να έχει πληγώσει την ανταγωνιστικότητά της, την ίδια στιγμή που η πορεία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 τα τελευταία… πολλά χρόνια είναι απογοητευτική.

Μένει να αποδειχθεί, λοιπόν, αν η άφιξη της περίφημης Purosangue, του πρώτου SUV στην ιστορία της Ferrari, μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα ή αν η επιστροφή στις νίκες και στους τίτλους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 θα τονώσει το προφίλ της ιταλικής φίρμας.

Πέρα από τη Ferrari, σημαντική πτώση παρουσίαση και η δημοτικότητα των Fiat, Citroen, Opel και Mitsubishi, η οποία στις περισσότερες των περιπτώσεων μπορεί να εξηγηθεί από την προϊοντική ένδεια των συγκεκριμένων κατασκευαστών.

Διαβάστε ακόμα:

Η Ferrari Purosangue πέφτει στα βαθιά στον ευρωπαϊκό βορρά

Αυτές είναι οι πιο άσχημες Ferrari όλων των εποχών