Εσύ... πρόλαβες να αποκτήσεις την Bugatti των 487 km/h;


Η τελευταία Chiron Super Sport 300 παραδόθηκε στον τυχερό (και... ζάμπλουτο, ασφαλώς) ιδιοκτήτη της.

  • 21/7/2022

Στην τράπουλα, στο 32 «καίγεσαι». Στο 31 κερδίζεις... ή, μήπως, στο 30; Για τον τυχερό οδηγό της Bugatti, πάντως, το 30 ήταν «όλα τα λεφτά»! Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε στον ιδιοκτήτη της την εντυπωσιακή Bugatti Chiron Super Sport 300 . Ήταν το 30ό και τελευταίο hypercar που βγήκε στην παραγωγή.

Στη σύντομη «ζωή» της - μιας και πρώτη φορά κυκλοφόρησε το 2019 - η Chiron Super Sport 300 έγραψε ιστορία, ούσα το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. Η τελική της ταχύτητα έφτασε τα 487 km/h (304,773 mph) στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien της Γερμανίας, η οποία ανήκει στο Volkswagen Group.

Για τις εξωπραγματικές της επιδόσεις φροντίζει ο «θηριώδης» 8λιτρος W16 κινητήρας των 1.578 PS, με 4 turbo, που αποτελεί βελτιωμένη έκδοση του αντίστοιχου που «φορά» η βασική έκδοση της Bugatti Chiron. Με αυτό τον τρόπο «κέρδισε» περίπου 100 PS και με τις μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων, κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 480 km/h, την ώρα που η βασική έκδοση «περιορίζεται» στα 417,6 km/h!

Η Bugatti χρησιμοποίησε νέο σύστημα διαχείρισης θερμότητας και νέα χαρτογράφηση, για να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της μονάδας ισχύος, των turbo και του κιβωτίου. Επιπλέον, το hypercar είχε νέο, μεγαλύτερο, πίσω μέρος, αυξάνοντας το μήκος κατά 25 cm και μείωσαν την αεροδυναμική αντίσταση κατά 40%!

Για να αποκτήσουν το ονειρικό αυτοκίνητοι, οι 30 υπερτυχεροί έβαλαν βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς η τιμή ξεπέρασε τα 3,6 εκατ. ευρώ! Αλλά με τέτοιο «υπερόπλο», θα ήταν το τελευταίο που σκέφτηκαν.

Εντυπωσιακή είναι η Super Sport 300 και στην όψη. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με πορτοκαλί «τελειώματα» κατά μήκος της οροφής, του μπροστινού τμήματος και της μεγάλης, πίσω, αεροτομής. Καθόλου τυχαία επιλογή, αλλά συνειδητή, για να «τιμηθεί» η Bugatti Veyron Super Sport World Record Edition, που ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής το 2010.

«Στη μεγάλη ιστορία της Bugatti, υπήρξαν αυτοκίνητα που σημάδεψαν την εποχή τους. Η Type 35 μεταμόρφωσε το μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Type 41 Royale επαναπροσδιόρισε τη χλιδή, η Type 57 SC έθεσε νέα δεδομένα στο σχεδιασμό και τώρα η Chiron Super Sport 300 φτάνει σε ταχύτητες που για πολύ καιρού ουδείς μπορούσε να φανταστεί ότι θα μπορούσε να ‘πιάσει’ ένα αυτοκίνητο παραγωγής», τόνισε ο Christophe Piochon, πρόεδρος της Bugatti Automobiles.

Και κατέληξε: «Τα επιτεύγματα της Chiron Super Sport 300 εξασφάλισαν την παρουσία της στην ιστορία της Bugatti ως ένα αυτοκίνητο-θρύλος. Είμαστε πανευτυχείς που και τα 30 υπεραυτοκίνητα που παρήχθησαν κατέληξαν σε ορισμένους από τους πιο παθιασμένους πελάτες μας».