Η Aston Martin αποκάλυψε το νέο της σήμα


Τα αποκαλυπτήρια έγιναν για να γιορτάσει η Aston Martin την τεράστια επένδυση από το κρατικό επενδυτικό ταμείο της Σαουδικής Αραβίας, ενώ συνοδεύεται και από ένα το σλόγκαν: Intensity. Driven.

  • 21/7/2022

Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί μόλις την όγδοη φορά στα 109 χρόνια ιστορίας του κατασκευαστή που έχει αλλάξει το σήμα του. Η πρώτη επίσημη εφαρμογή του θα εμφανιστεί στα σπορ αυτοκίνητα επόμενης γενιάς της μάρκας, αλλά δεν υπάρχουν ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με αυτό προς το παρόν.

Αλλά πριν την αποκάλυψη των νέων σπορ αυτοκινήτων, η ομάδα της Aston Martin Aramco Cognizant F1 θα παρουσιάσει τη νέα σχεδίαση του λογότυπου κατά τη διάρκεια του Γαλλικού Grand Prix αυτό το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Στη μύτη των αυτοκινήτων, ωστόσο, θα εμφανίζεται το αρχικό λογότυπο της Aston Martin, σηματοδοτώντας την 100η επέτειο από την πρώτη είσοδο της μάρκας στο Grand Prix.

«...Κάθε αντικείμενο που σχεδιάζουμε στην Aston Martin έχει βαθύ νόημα και πρόθεση και δημιουργείται με ειλικρίνεια και συναίσθημα», δήλωσε ο Marek Reichman, VP και CCO της Aston Martin. «Καθώς πλησιάζουμε σε μια συναρπαστική στιγμή εξέλιξης του προϊόντος, ο σχεδιασμός των νέων πτερυγίων δεν ήταν διαφορετικός. Κάθε χιλιοστό κάθε γραμμής, κάθε νέο σχήμα στα φτερά, αντλείται από τα βάθη της 109χρονης δημιουργικής πηγής της Aston Martin.

Εκτός από το νέο λογότυπο, ο Βρετανός κατασκευαστής παρουσιάζει και το νέο του μότο, Intensity. Driven. Το σλόγκαν ζωντανεύει μέσα από μια ταινία μικρού μήκους, η οποία περιλαμβάνει και τα πέντε σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας.