H Dodge σταματά την κατασκευή τού 6.2 V8 Hellcat


Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, η Dodge πρόκειται να διακόψει την παραγωγή ενός από τους πιο εμβληματικούς κινητήρες της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξαιτίας της ηλεκτροκίνησης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΠΗΓΗ CAR AND DRIVER, ΗΠΑ.
  • 23/11/2021

Όπως δήλωσε ο κ. Tim Kuniskis, Διευθύνων Σύμβουλος της Dodge, εντός του 2023 θα σταματήσει η παραγωγή τού μηχανικά υπερτροφοδοτούμενου V8 χωρητικότητας 6,2 λίτρων κινητήρα της εταιρείας ο οποίος έχει την ονομασία «Hellcat» και αποδίδει μέγιστη από 712 PS μέχρι 852 PS, αναλόγως του μοντέλου στο οποίο τοποθετείται (π.χ. το Challenger ή το Charger SRT Hellcat).

Ο εν λόγω κινητήρας αντιπροσωπεύει ό,τι καλύτερο σε εξέλιξη και τεχνογνωσία και αποτελεί ένα από τα αυτοκινητικά «τοτέμ» της αμερικανικής κουλτούρας σε αυτόν τον τομέα. Ωστόσο, η απόφαση των υπεύθυνων της Stellantis, στην οποία ανήκει πλέον η Dodge, να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση έβαλε τέλος στο μέλλον του κινητήρα.

Η νέα γενιά των ισχυρών εκδόσεων των μοντέλων της θα έχουν ηλεκτροκινητήρα και θα προσδιορίζονται με τον χαρακτηρισμό eMuscle. Οι ως τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι το πρώτο όχημα αυτής της τεχνολογίας θα είναι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή τού Charger ή του Challenger, ο οποία θα παρουσιαστεί το 2023. Προς το παρόν, τα στελέχη της εταιρείας δεν αναφέρουν επίσημα ποιο από τα δύο θα είναι, αν και οι πληροφορίες θέλουν να πρόκειται για το Challenger.

Πέραν των μοντέλων της Dodge, ο 6.2 V8 Hellcat τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα το Ομίλου όπως το Jeep Grand Cherokee Trackhawk. Οι συνάδελφοι του αμερικανικού Car and Driver επικοινώνησαν με τον εκπρόσωπο Τύπου της Stellantis ο οποίος δεν θέλησε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο σχετικά με τη διακοπή παραγωγής του κορυφαίου κινητήρα.