Η Ferrari γυρνά την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση


O LOUIS CAMILLERI ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ Η FERRARI ΜΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 12/12/2019

Σαφείς αποστάσεις από την τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης εξακολουθεί να κρατά η Ferrari αποκλείοντας δια στόματος Louis Camilleri το ενδεχόμενο να αποκτήσει μέσα στην επόμενη πενταετία μια πρόταση η οποία θα κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο επικεφαλής της ιταλικής φίρμας κατέστησε σαφές ότι η τεχνολογία μπαταριών δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα έπρεπε να βρίσκεται, επισημαίνοντας ότι εξακολουθούν να υφίστανται ζητήματα που σχετίζονται με την αυτονομία και την ταχύτητα φόρτισης.

Παρόλα αυτά ο Louis Camilleri επιβεβαίωσε τις φήμες που θέλουν την Ferrari να εξελίσσει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο GT, το οποίο ωστόσο δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή πριν το 2025.

Έτσι, οι μηχανικοί στο Μαρανέλο έχουν εστιάσεις τις προσπάθειές τους στην υβριδική τεχνολογία, η οποία θα επιτρέψει στη Ferrari να πιάσει και τους ευρωπαϊκούς στόχους που αφορούν τους εκλυόμενους ρύπους.

Για να το πετύχει μάλιστα αυτό το 60% των πωλήσεών της μέχρι και το 2022 θα πρέπει να αντιστοιχεί σε υβριδικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

Παράλληλα, η Ferrari αναζητά και εναλλακτικές τεχνολογίες οι οποίες θα συνδυάζουν την απαιτούμενη αποδοτικότητα με τις υπερυψηλές επιδόσεις των προτάσεών της.