Παρελθόν από την γκάμα της Mercedes-Benz πρόκειται να αποτελέσει ο μικρότερος σε κυβισμό και απόδοση κινητήρας diesel που τοποθετούσε μέχρι σήμερα στα μοντέλα της.
Ο λόγος για το τετρακύλινδρο σύνολο του 1,5 λίτρου, το οποίο ουσιαστικά προερχόταν από τη Renault εφοδιάζοντας τις βασικές εκδόσεις των Mercedes-Benz A-Class, B-Class και CLA.
Στη θέση του συγκεκριμένου κινητήρα πρόκειται να τοποθετηθεί το δίλιτρο σύνολο με την κωδική ονομασία OM654q, η απόδοση του οποίου θα περιοριστεί στους 116 ίππους και τα 280 Nm ροπής.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η παραγωγή των συγκεκριμένων εκδόσεων πρόκειται να ξεκινήσει τον Δεκέμβριο, συνεπώς η διάθεσή τους στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να αρχίσει στις αρχές της αμέσως επόμενης χρονιάς.
Να θυμίσουμε ότι την ίδια ακριβώς πρακτική ακολούθησε προσφάτως και η VW, επιλέγοντας δίλιτρους κινητήρες diesel για τις βασικές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου Golf, καταργώντας τον γνώριμο από το παρελθόν 1,6 TDI.
Η αιτία κρύβεται στις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση, γεγονός που αναγκάζει τους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν την γκάμα τους και να αναζητήσουν λύσεις σε μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρες diesel.