Η υπόσχεση της Ferrari για το μοναδικό χαρακτήρα του πρώτου της EV!


Ο CEO της φίρμας, Benedetto Vigna, δεσμεύτηκε ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το 2025, θα είναι μια μοναδική, αληθινή, Ferrari.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 15/9/2022

Η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, οδεύοντας στην ηλεκτροκίνηση και η Ferrari ακολουθεί τις εξελίξεις, «παντρεύοντας», ωστόσο, την τεράστια παράδοση και την πλούσια κληρονομιά της με την τεχνολογία και την καινοτομία, όπως έκανε και στην περίπτωση του πρώτου της SUV, της Purosangue.

«Μπήκε» στην υβριδική τεχνολογία με τις SF90 Stradale και 296 GTB και ετοιμάζεται, το 2025, να παρουσιάσει στον κόσμο του αυτοκινήτου το πρώτο της πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το οποίο, θα είναι μία αληθινή, πραγματική Ferrari, χωρίς να επηρεάζεται ο χαρακτήρας της από το αυξημένο βάρος ενός EV.

«Κάνουμε σε βάθος δουλειά και χρησιμοποιούμε όλη την εμπειρία μας, ώστε να μπορούμε να προσφέρουμε μια συνεχή, συνεπή και αυθεντική εμπειρία οδήγησης Ferrari. Η ηλεκτρική Ferrari του 2025 θα είναι μοναδική, μια αληθινή Ferrari», τόνισε χαρακτηριστικά ο CEO της εταιρίας, Benedetto Vigna, με συνέντευξή του στο περιοδικό Top Gear.

Και πρόσθεσε: «Υπάρχει τρόπος να το καταφέρουμε. Η ομορφιά της δουλειάς μας είναι να συνδυάζουμε την παράδοση με την καινοτομία. Δουλεύουμε πολύ για να διατηρήσουμε την ‘ψυχή’ του αυτοκινήτου. Η Purosangue είναι ένα καλό παράδειγμα. Είναι ένα αυτοκίνητο στο οποίο υπάρχει παράδοση - τροφοδοτείται από κινητήρα V12, ατμοσφαιρικός κινητήρας - αλλά υπάρχει και καινοτομία».

Ο 53χρονος Ιταλός ανέδειξε την απόλαυση που προσφέρει η οδήγηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ξεκαθάρισε ότι ιπποδυνάμεις της τάξης των 2.000 PS, που αρκετοί οραματίζονται για ηλεκτρικά hypercars, δεν έχουν κανένα νόημα. «Θα μπορούσε (σ.σ. ένα τέτοιο υπεραυτοκίνητο) να είναι μη διαχειρίσιμο. Η κίνηση που νιώθει κάποιος σε ένα αυτοκίνητο προέρχεται από τη γραμμική και την πλευρική επιτάχυνση. Αυτό το Σαββατοκύριακο οδηγούσα μια Ferrari και υπήρχε ένα άλλο αυτοκίνητο, ένα ηλεκτρικό. Μπορούσε να με ανταγωνιστεί στην ευθεία, αλλά έχανε τη δυναμική του στις στροφές».

Την ώρα που οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες επισπεύδουν την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ο Vigna δε δείχνει να συμμερίζεται αυτή τη βιασύνη, παραπέμποντας στην πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, σε συνέδριο στη Νορβηγία, ότι «ο πολιτισμός θα καταρρεύσει» εάν ο κόσμος σταματήσει να χρησιμοποιεί πετρέλαιο και φυσικό αέριο πολύ ξαφνικά, και ότι η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια θα διαρκέσει δεκαετίες.

«Όταν αποκαλύψαμε ότι η Purosangue θα είχε ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, η ??πρώτη αντίδραση από τους πελάτες ήταν πολύ θετική. Δεν ξέρω ποια είναι η εντύπωσή σας, αλλά ο εξοστρακισμός των κινητήρων εσωτερικής καύσης… αλλάζει λίγο. Διαβάσατε τι είπε ο Elon Musk σε μια ομιλία του πριν από μερικές εβδομάδες; Είναι αλήθεια ότι σε μερικούς ανθρώπους δεν θα αρέσει ο V12, επειδή είναι ΜΕΚ, και αρκετοί υποστηρίζουν ότι θα έπρεπε να είναι υβριδικός ή ηλεκτρικός. Αλλά η αντιμετώπιση που υπάρχει μέχρι στιγμής είναι πολύ καλή».

Τέλος, αποκάλυψε ότι έβαλε και ο ίδιος το δικό του «λιθαράκι» στην τελική διαμόρφωση της Purosangue: «Είμαι στην πίστα κάθε λίγες εβδομάδες. Οδήγησα την Purosangue, ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύχτας. Θυμάμαι μια βόλτα μετά τα μεσάνυχτα. Ας πούμε ότι βελτιστοποιήσαμε μερικά πράγματα στη συνέχεια. Δεν θέλω να γίνω πολύ συγκεκριμένος και δεν είναι κάτι που φαίνεται. Κάτι κάτω από το καπό και πίσω από την οθόνη».

Αν… απορείτε με τι γνώσεις «επενέβη» σε αυτή τη διαδικασία, ο CEO της Ferrari σπούδασε φυσική και στο παρελθόν διηύθυνε ένα τμήμα της STMicroelectronics, μιας εταιρείας τεχνολογίας και ημιαγωγών με έδρα τη Γενεύη. Η ειδικότητά του ήταν στους αισθητήρες κίνησης, που χρησιμοποιήθηκαν αρχικά στους αερόσακους των αυτοκινήτων και στη συνέχεια εφαρμόστηκαν στον κόσμο του gaming! Αν έχετε παίξει ποτέ το Nintendo Wii, θα είχατε εμπειρία από πρώτο χέρι. Ο Vigna έχει κατοχυρώσει προσωπικά περισσότερα από 100 concepts!

Πηγή: Top Gear