Η… αντισυμβατική και ηλεκτρική Alfa Romeo Giulia του 2025!


Η επόμενη γενιά της Alfa Romeo Giulia θα ξαναγεννηθεί ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο και θα αφήσει στο παρελθόν την σεντάν σιλουέτα της για να μετουσιωθεί σε μία shooting brake αντισυμβατική Alfa.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 3/5/2022

Η Alfa Romeo βρίσκεται σε δημιουργικό οργασμό και μετά την παρουσίαση του πρώτου της compact SUV, της νέας Tonale, πλέον εργάζεται πάνω στο ακόμα πιο συμπαγές SUV της που θα έρθει το 2024 και κατά πάσα πιθανότητα θα ονομάζεται Brennero.

Όμως, το πραγματικά μεγάλο νέο έρχεται από την επόμενη Alfa Romeo Giulia που θα είναι έτοιμη το 2025. Η Ιταλίδα μεσαία μπερλίνα μετασχηματίζεται πλέον σε ένα premium ηλεκτρικό crossover-sedan με αντισυμβατικό σχεδιασμό.

Η Alfa Romeo βρίσκεται υπό την στέγη πλέον της Stellantis και με βάση τον σχεδιασμό του νέου Ομίλου θα γίνει μία premium μάρκα στο portfolio της Stellantis μαζί με τις DS και Lancia. Σύμφωνα με τον προϊοντικό σχεδιασμό της μιλανέζικης φίρμας και τον CEO, Jean-Philippe Imparato, το επόμενο μεγάλο βήμα είναι ο αντικαταστάτης της Alfa Romeo Giulia.

Η νέα Alfa Romeo Giulia ετοιμάζεται για το 2025 και πέρα από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη φύση της, αυτό που γνωρίζουμε ως τώρα είναι ότι δεν θα υποκύψει στην νέα μόδα των SUV. Ο ίδιος ο Imparato έχει δηλώσει άλλωστε με σαφήνεια πως «η Alfa Romeo δεν θα γίνει μία μάρκα μόνο για SUV όπως η Jeep. Δεν εγκαταλείπουμε την Giulia, θα υπάρξει μελλοντική Giulia και θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Όμως αυτό δεν σημαίνει πως θα παραμείνει ένα 4θυρο σεντάν μοντέλο όπως τη γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Η νέα Giulia όπως όλα δείχνουν θα αλλάξει σελίδα και θα αφήσει πίσω της την γνώριμη 4θυρη κομψή σιλουέτα για να υιοθετήσει ένα πιο αντισυμβατικό και πρωτοποριακό σχέδιο, μία μείξη crossover και sedan αμαξώματος, που θα παραπέμπει σε shooting brake μοντέλο.

Μιλώντας στο βρετανικό Autocar, στο εργοστάσιο του Pomigliano D’ Arco στην Ιταλία εκεί όπου θα κατασκευάζεται η νέα Tonale, ο Jean-Philippe Imparato αποκάλυψε ότι έχει αναθέσει στην ομάδα σχεδιασμού να δημιουργήσει έναν ασυνήθιστο αντικαταστάτη της Giulia. Ο Imparato είπε στο Autocar ότι τα σημερινά  μοντέλα των Giulia και Stelvio έχουν ακόμα μερικά χρόνια για να μείνουν στην αγορά, αλλά έχει ήδη δώσει μια κατεύθυνση στους σχεδιαστές της Alfa Romeo υπό τον πρώην σχεδιαστή των Seat και Dacia, Alejandro Mesonero-Romanos να εξετάσουν και την πρόταση για ένα αυτοκίνητο τύπου estate.

«Δεν θέλω να εγκαταλείψουμε την αγορά των sedan. Είναι στο DNA της Alfa Romeo να έχει ένα σπορ σεντάν. Αλλά αναγνωρίζω επίσης ότι υπήρξαν πολλές προτάσεις που έλεγαν ότι θα έπρεπε να υπάρχει μια έκδοση στέισον βάγκον της Giulia. Ίσως υπάρχει ένα σημείο καμπής μεταξύ του sedan και του station wagon. Με τη νέα Giulia, ίσως μπορούμε να έχουμε το καλύτερο και των δύο κόσμων», δήλωσε ο Imparato.

Ο Imparato τόνισε επίσης ότι τα μελλοντικά προϊόντα της ιταλικής μάρκας θα στηρίζονται στη «σταθερότητα», κάτι που σίγουρα της έλειπε τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια.

«Η σταθερότητα και η μη αλλαγή πορείας κάθε μέρα είναι απαραίτητα για την Alfa Romeo. Τα επόμενα πέντε χρόνια του σχεδιασμού των προϊόντων μας έχει υπογραφεί και χρηματοδοτείται από την Stellantis. Το επόμενο έτος, θα καθορίσουμε τα προϊοντικά μας σχέδια για το 2028. Και για τη δεκαετία του 2030, θα προγραμματίζουμε με γνώμονα την ποιότητα, τις ηλεκτρικές πλατφόρμες και λογισμικό».

Ο Imparato αποκάλυψε επίσης αυτό που λίγο πολύ όλοι γνώριζαν, ότι ένα SUV της κατηγορίας Β, που πιθανότατα αναμένεται να φέρει την ονομασία Brennero, θα κυκλοφορήσει το 2024, ακολουθούμενο από ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο το 2025, ένα ακόμα EV το 2026, το οποίο θα μπορούσε να είναι ένα υπερπολυτελές SUV του κατηγορίας E, καθώς και ένα τρίτο EV το 2027.

Προς το παρόν, δεν έχει αποφασιστεί πού θα κατασκευαστεί καθένα από αυτά τα μοντέλα, αν και ο Imparato είπε ότι τα εργοστάσια Pomigliano και Cassino κοντά στη Νάπολη, θα παραμείνουν οι βασικές μονάδες παραγωγής της μάρκας στο μέλλον.

Αν και ο Imparato δεν έχει αναφερθεί σε περισσότερες λεπτομέρειες, λέγεται ότι ένα από τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα μπορούσε να πλασαριστεί ως αντίπαλος του Tesla Model 3, χρησιμοποιώντας το εμβληματικό όνομα GTV με μία 4θυρη κουπέ σιλουέτα. Η εντυπωσιακή σχεδίαση μαζί με την αρθρωτή ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Stellantis θα είναι τα σημεία που θα κάνουν την νέα Alfa να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, με την νέα πλατφόρμα STLA να επιτρέπει την ανάπτυξη και μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, χάρη στην ευέλικτη αρχιτεκτονική της.

ΠΗΓΗ: Autocar