Ιεροσυλία ή εξέλιξη; Τι λέτε για μία ηλεκτρική κλασική Alfa Romeo Giulia;


Η ΜΟΔΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΓΓΙΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ: ΤΗΝ ALFA ROMEO GIULIA ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ GTE.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 29/3/2020

Τα λεφτά είναι πολλά, η πελατεία υπάρχει, και όπως φαίνεται η μπίζνα με την μετατροπή παλαιών κλασικών μοντέλων σε ηλεκτρικά θα ανθίσει μέσα στα επόμενα χρόνια. Η εταιρία Totem Automobii αναλαμβάνει πλέον να κάνει αυτή την "μεταμόσχευση" σε ένα από τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ: την Alfa Romeo Giula.

Πρόκειται για μία συνολική αναπροσαρμογή του αυτοκινήτου, με 518 άλογα και 940 Νμ ροπής, με την εταιρία να δηλώνει 0-100 Km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, το οποίο μοιάζει απίστευτο για μία Giulia εποχής.

Η μπαταρία είναι των 50,4 kWh η οποία σύμφωνα με την Totem είναι αρκετά ελαφριά για το είδος της, στα 350 κιλά. Η αυτονομία υπολογίζεται στα περίπου 320 χιλιόμετρα σε μία ήρεμη διαδρομή. Θα υπάρχει και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης.

Το αυτοκίνητο βασίζεται στο αμάξωμα της Alfa Romeo Giulia GT Junior, το οποίο "γδύνεται" τελείως, αποσυναρμολογείται και στην συνέχεια ξαναφτιάχνεται με βάση τα νέα δεδομένα. Η εταιρία χρησιμοποιεί μόνο το 10% του αρχικού πλαισίου, ενώ προσθέτει στοιχεία από μία εντελώς αλουμινένια πλατφόρμα η οποία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να αντέξει την υπερβολική ιπποδύναμη.

Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα είναι εξ' ολοκλήρου κατασκευασμένο από carbon fiber ώστε να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά ενώ δίνει και μία έντονη σπορ παρουσία στο αυτοκίνητο. Τα νέα τετραπλά φώτα με τεχνολογία LED θυμίζουν εκείνα της 1750/2000 του παρελθόντος ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι πλέον στρογγυλά και αυτά τεχνολογίας LED. 

Η εμπρός ανάρτησης είναι με γόνατα ΜcPherson εμπρός ενώ πίσω, εκεί που υπάρχει το ηλεκτρικό μοτέρ, η ανάρτηση αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους. Υπάρχουν επίσης και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για παραγγελία με αερανάρτηση.

Η εταιρία επίσης μπορεί να προσαρμόσει το αυτοκίνητο ανάλογα με τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη του, στήνοντας ακόμα και την θέση οδήγησης στην σωματοδομή του. Το σαλόνι θα είναι ένα μείγμα από ιταλικό στιλ μαζί με πολυτέλεια και υψηλή τεχνολογία, διαθέτοντας επενδύσεις από δέρμα Nappa, πλήρως ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων και ένα vintage σύστημα infontaiment. 

H παρουσίασή της αναμενόταν να γίνει στο Goodwood το οποίο όμως ακυρώθηκε, οπότε μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε κάμποσο ώστε να την δούμε επίσημα σε κάποια εκδήλωση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ