Κι όμως, δεν είναι Porsche, αλλά εντυπωσιάζει με την εμφάνισή της! (photos)


Το διθέσιο cabrio, σε στιλ παλιού αγωνιστικού, έχει κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέπτες και συνοδεύεται από άλλο, νέο, μοντέλο με ισχύ 811 PS!

  • ΦΩΤΟ: RUF Automobile GmbH - Facebook
  • 18/8/2023

Κατά το περυσινό Monterey Car Week, η Rufεντυπωσίασε με τις παρουσιάσεις της, και θέλησε να κάνει το ίδιο και φέτος, με δύο μοντέλα.

Ξεκινώντας από την CTR3 Evo, η οποία πρόκειται για την ισχυρότερη Ruf «που έχει κατασκευαστεί ως τώρα». Φέρει flat-6 κινητήρα 3 lt με δύο turbo, απόδοσης 811 PS και με τη ροπή να αγγίζει τα 990 Nm. Όλη η αυτή η ισχύς δαμάζεται στην πέδηση από εξαπίστονες δαγκάνες πάνω σε carbon-κεραμικά φρένα 15 ιντσών.

Το μοντέλο φέρει πίσω αεροτομή που ενεργοποιείται αυτόματα, αμάξωμα που φέρει Kevlar και αμορτισέρ με πηνίο για την πίσω ανάρτηση πολλαπλής σύνδεσης. Στο εμπρός μέρος, υπάρχει ανάρτηση McPherson.

Η CTR3 Evo ακολουθεί τα χνάρια της CTR3 Clubsport, όντας μία Porsche 911 με άλλη μορφή και «υφή», οπότε αποτελεί την πιο σπορ, αγωνιστική ίσως επιλογή στην γκάμα της γερμανικής μάρκας.

Δίπλα της στέκεται η R Spyder, που διαφέρει σημαντικά από το σχεδόν αγωνιστικό προφίλ της CTR3 Evo.

Διαθέτει ατμοσφαιρικό, flat-6 κινητήρα 4 lt άγνωστης ισχύος (η Ruf δεν δημοσιοποίησε αυτά τα στοιχεία), που συνδυάζεται με 6τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της R Spyder είναι ο σχεδιασμός της, καθώς είναι ένα διθέσιο κάμπριο σε στιλ παλαιού αγωνιστικού, με οροφή από ανθρακόνημα και ένα μικρό spoiler στο πίσω μέρος. Δεν έχει καν καθρέφτες, καθώς τη δουλειά κάνουν δύο κάμερες.

Πηγή: Ruf / Facebook (R Spyder)Ruf / Facebook (CTR3 Evo)