Mazda: Νέο ενδιάμεσο πλάνο με ενίσχυση της πολιτικής για τα EV


Μέσα στο Νοέμβριο η ιαπωνική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει ένα ενημερωμένο μεσοπρόθεσμο σχέδιο, με όραμα το 2030 και τον άνθρωπο στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 2/11/2022

Η Mazda θα αποκαλύψει άμεσα τη νέα πορεία της, η οποία περιλαμβάνει και την ενίσχυση της στρατηγικής της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθορίζοντας τον οδικό της χάρτη μέχρι το 2030.

Αυτό θα συμβεί, σύμφωνα με το Automotive News Europe, με την παρουσίαση ενός ενημερωμένου ενδιάμεσου σχεδίου εντός του Νοεμβρίου. Η Mazda αρχικά σκόπευε να προβεί σε αυτή την κίνηση την περασμένη άνοιξη, ωστόσο καθυστέρησε εξαιτίας της αβεβαιότητας που προέκυψε στην αγορά, τόσο από τον πόλεμο στην Ουκρανία, όσο και από τα συνεχή lockdown από την πανδημία στην Κίνα, αλλά και τα προβλήματα στην παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού.

«Χρειάστηκε πολύς χρόνος, γιατί έχουν γίνει τόσες πολλές αλλαγές», είπε ένα στέλεχος που γνωρίζει το νέο σχέδιο. «Προσπαθήσαμε να απορροφήσουμε και να λάβουμε υπόψη όλες τις αλλαγές για έναν ξεκάθαρο οδικό χάρτη».

Πριν την ανακοίνωση του νέου επιχειρηματικού πλάνου, θα προηγηθεί η γνωστοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 10 Νοεμβρίου. Η νέα, αυτή, κατεύθυνση, έρχεται την ώρα που η Mazda ετοιμάζει την κυκλοφορία μιας σειράς νέων crossover, των CX-70 και CX-90 στις Ηνωμένες Πολιτείες και των CX-60 και CX-80 για την Ευρώπη, την Ιαπωνία και άλλες αγορές.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακτά γρήγορα τη χαμένη παραγωγή που προέκυψε στην αρχή του οικονομικού έτους, στρέφοντας την παραγωγή της σε crossover με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, που προορίζονται για τη βασική αγορά των ΗΠΑ.

Η παγκόσμια παραγωγή αυξήθηκε κατά 43% τον Σεπτέμβριο, με τις εξαγωγές στη Βόρεια Αμερική να αυξάνονται κατά 63%. «Τώρα καλύπτουμε το χαμένο έδαφος και πλέον η απόδοσή μας είναι ανοδική», ανέφερε το ίδιο στέλεχος.

Με το ενημερωμένο επιχειρηματικό σχέδιο, η Mazda είναι πιθανό να ενισχύσει σε ένα βαθμό τις προσδοκίες της για EV, αν και η βραχυπρόθεσμη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα δε μοιάζει να είναι ιδιαιτέρως αυξημένη. Με βάση το ισχύον πλάνο της, υπολογίζει οι πωλήσεις EV το 2030 να αποτελούν το 25% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων της σε παγκόσμια κλίμακα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο ενδιάμεσο πλάνο θα δίνει προτεραιότητα στα έσοδα ανά όχημα και στην κερδοφορία σε σχέση με το ύψος της παραγωγής. Επίσης, θα περιλαμβάνει και ένα νέο «σκοπό» για το brand, για να ενισχύσει το τρέχον μότο «είναι διασκεδαστικό να οδηγείς». Ο στόχος είναι να μπει ο άνθρωπος «στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων».

Πηγή: Automotive News Europe