McLaren GTS: Όταν ο V8 των 635 PS συνδυάζεται με έναν τεράστιο χώρο αποσκευών (photos)


Οι Βρετανοί παρουσιάζουν τη νέα GTS η οποία είναι πιο ισχυρή, πιο ελαφριά και με μεγαλύτερους χώρους από τον προκάτοχό της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MCLAREN NEWSROOM
  • 19/12/2023

Η McLaren GT έκανε το ντεμπούτο της το 2019, αποτελώντας το «πρακτικό supercar» στην γκάμα της εταιρείας. Τώρα, οι Βρετανοί λανσάρουν την GTS, η οποία έρχεται να σταθεί στον κατάλογό τους ως αντικαταστάτης της GT.

Μια σειρά από βελτιώσεις έχουν γίνει, περνώντας από το ένα μοντέλο στο άλλο, με σημαντικότερες εκείνες του κινητήρα. Έχει διατηρηθεί ο ίδιος twin turbo κινητήρας V8 4,0 L, με την απόδοσή του να έχει αυξηθεί στους 635 PS. Οι επιπλέον 15 PS προέρχονται από την αύξηση της ροπής του στροφαλοφόρου άξονα.

Όταν η λειτουργία launch control είναι ενεργοποιημένη, η νέα GTS μπορεί να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 3,2 sec και τα 0-200 km/h σε 8,9 sec, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 326 km/h. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου SSG με 7 σχέσεις, το οποίο, σύμφωνα με τη McLaren, προσφέρει ομαλές και γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στο mode Comfort, που είναι και το βασικό.

Εκτός αυτού, διαθέσιμα είναι ακόμη δύο modes οδήγησης, το Sport, που επιτρέπει στον οδηγό να κάνει ακόμα πιο γρήγορες κι επιθετικές αλλαγές σχέσεων, και το Track, που βελτιστοποιεί την απόδοση του κιβωτίου, επιτυγχάνοντας την ελάχιστη δυνατή απώλεια ροπής μεταξύ των ταχυτήτων.

Το βάρος του μοντέλου έχει μειωθεί κατά 10 kg, σε σχέση με τον πρόγονό του, με την GTS να ζυγίζει 1.520 kg. Το πάνελ της οροφής και το πίσω και πάνω μέρος του αμαξώματος, κατασκευασμένα από ανθρακόνημα, βοηθούν σημαντικά σε αυτή τη μείωση.

Εκτός αυτού, τα μπουλόνια των ζαντών είναι κατά 35% πιο ελαφριά από τα προηγούμενα. Συνδυάζονται με τις συμβατικές 10κτινες ζάντες κράματος, ή με τους νέους 10κτινους 'Turbine' τροχούς που είναι ελαφρύτεροι. Αμφότεροι έρχονται με ειδικά για το μοντέλο ελαστικά Pirelli P Zero.

Η McLaren GTS διαθέτει 420 L αποθηκευτικού χώρου, ο οποίος αυξάνεται κατά 150 L με τη χρήση του επιπλέον χώρου στη μύτη του οχήματος. Όσο για την καμπίνα, τα καθίσματα και το τιμόνι έχουν ντυθεί με δέρμα Nappa, ενώ προσφέρονται και συνδυασμοί δέρματος κι υφάσματος Alcantara με τα πακέτα Performance και TechLux.

Πίσω από το τιμόνι έχει τοποθετηθεί ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, το οποίο επιτρέπει σύνδεση Bluetooth, σύστημα πλοήγησης της HERE και πληροφορίες κυκλοφορίας σε ζωντανό χρόνο. Η McLaren έχει εξοπλίσει επίσης την GTS με ένα ηχοσύστημα Bowers & Wilkins με 12 ηχεία.

Η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη ανοίξει το βιβλίο των παραγγελιών, με τις παραδόσεις να αναμένονται εντός του 2024, ενώ το κόστος δεν αναφέρεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τιμή της McLaren GT στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης κυμαίνεται κοντά στα 220.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

McLaren: Η 750S είναι η αρχή του τέλος για τους V8

Η McLaren GT δέχεται το άγγιγμα της MSO κι ετοιμάζεται για περιορισμένες εμφανίσεις (photos)

Η McLaren γιορτάζει 60 χρόνια ιστορίας ντριφτάροντας στο όριο την Artura (video)