Κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των μετόχων και των αναλυτών της αγοράς αυτοκινήτου που έκανε πρόσφατα ο κ. Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, δήλωσε ότι το κόστος κατασκευής του ID.3 είναι κατά 40% μικρότερο από το αντίστοιχο για την παραγωγή του (προηγούμενης «γενιάς», πλέον) e-Golf, δηλαδή της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του γνωστού μικρομεσαίου μοντέλου της Volkswagen.
Αυτό συμβαίνει επειδή η πλατφόρμα «MEB» στην οποία βασίζεται το ID.3, έχει δημιουργηθεί ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις και τη διαδικασία κατασκευής ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος. Αντιθέτως, η χρήση μιας πλατφόρμας η οποία προοριζόταν για ένα όχημα συμβατικής τεχνολογίας για τη δημιουργία ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου απαιτούσε μετατροπές που είχαν κόστος, αυξάνοντας αντίστοιχα και την τιμή πώλησής του. Ο κ. Diess το ανέφερε αυτό σε μια προσπάθεια να πείσει τους μετόχους για την αναγκαιότητα να επενδύσει ο Όμιλος VAG στην ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία πολλών νέων μοντέλων της συγκεκριμένης τεχνολογίας.