Μήνυση ιδιώτη κατά της Hyundai για παραπλανητική ενημέρωση


Σύμφωνα με δημοσίευμα σε αμερικανική ιστοσελίδα, ιδιώτης υπέβαλε μήνυση εναντίον της Hyundai στις ΗΠΑ επειδή το αυτοκίνητό του δεν έχει τα συστήματα αποφυγής σύγκρουσης με διερχόμενο όχημα κατά την κίνηση ή την απομάκρυνση από χώρο στάθμευσης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/11/2020

Η μήνυση κατατέθηκε στην Καλιφόρνια, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Ο ιδιοκτήτης ενός Hyundai Ioniq ανακάλυψε ότι το αυτοκίνητό του δεν διέθετε σύστημα το οποίο να το ακινητοποιεί αυτόματα όταν αντιληφθεί να πλησιάζει διερχόμενο όχημα κατά τη διαδικασία απομάκρυνσης από χώρο στάθμευσης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την αναφορά που κατατέθηκε στο Επαρχιακό Δικαστήριο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής για την περιφέρεια της Καλιφόρνιας, η Hyundai αναφέρει στις διαφημίσεις για το μοντέλο της ότι στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα συστήματα «Blind-Spot Collision-Avoidance Assist» και «Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist». Δηλαδή, τα ενεργά συστήματα που ακινητοποιούν έγκαιρα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιληφθεί άλλο όχημα και δεν αντιδράσει για να αποφύγει τη σύγκρουση, τόσο κατά την οδήγηση όσο και κατά τη διαδικασία στάθμευσης ή απομάκρυνσης από τον χώρο.

Αντιθέτως, το Ioniq διαθέτει αντίστοιχα συστήματα προειδοποίησης του οδηγού («Blind-Spot Collision Warning with Rear Cross-Traffic Collision Warning») για όχημα πλησίον τόσο κατά την κίνηση όσο και την απομάκρυνση από χώρο στάθμευσης, σε καθένα από τα τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού με τα οποία πωλείται στις ΗΠΑ. Μάλιστα, στην ιστοσελίδα της εταιρείας εκεί, αναφέρονται ότι υπάρχουν τα συγκεκριμένα συστήματα και όχι κάποια με επιπλέον δυνατότητες. Ο ιδιοκτήτης του Ioniq είπε ότι επικοινώνησε επανειλημμένως με την τοπική αντιπροσωπεία της Hyundai οι άνθρωποι της οποίας «δεν έκαναν κάτι για να προσφέρουν μία λύση ή να προσφέρουν αποζημίωση».