Τα στελέχη της Ferrari έχουν δηλώσει πως θα κάνουν ό,τι μπορούν για να διατηρήσουν τον V12 κινητήρα και να τον τοποθετούν στα κορυφαία μοντέλα τους. Όπως έγινε γνωστό, στις 24 Απριλίου κατέθεσαν στο Αμερικανικό Γραφείο Πατεντών και Εμπορικών Σημάτων τα σχέδια για να αποκτήσουν το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για έναν ισχυρότερο και οικονομικότερο κινητήρα αυτής της διάταξης.
Η αμερικανική Αρχή ενέκρινε την ευρεσιτεχνία (η οποία έχει τον τίτλο «Υψηλής απόδοσης κινητήρας εσωτερικής καύσης με βελτιωμένη διαχείριση εκπομπής ρύπων και μέθοδος ελέγχου τέτοιου τύπου κινητήρα»), έξι μήνες αργότερα, στις 24 Οκτωβρίου. Στην πατέντα περιγράφεται ένας αποδοτικότερος τρόπος καύσης του ψεκαζόμενου μείγματος. Βάσει αυτής, στον V12 κινητήρα θα εγχέεται μικροποσότητα καυσίμου στον αυλό εισαγωγής αέρα και σε έναν μικρό προθάλαμο που βρίσκεται πριν τον κυρίως θάλαμο.
Καθένας από αυτούς έχει το δικό του μπουζί. Όπως έγινε γνωστό, όταν το αυτοκίνητο που θα έχει τον καινούργιο V12 θα εκκινεί ή όταν αυτός θα λειτουργεί σε χαμηλές rpm, η καύση θα γίνεται στον βασικό θάλαμο. Όταν θα έχει ζεσταθεί ο κινητήρας ή όταν οι rpm του θα είναι αυξημένες, η καύση θα γίνεται στον προθάλαμο.