Η καινούργια πλατφόρμα θα έχει την κωδική ονομασία «Ε3» η οποία προέρχεται από το πρώτο γράμμα των τριών λέξεων «Εmotion», «Engagement» και «Energy», σύμφωνα με την Toyota. Συντελείται από τμήματα τόσο της «GA-C» («Global Compact platform») όσο και από κάποια της «e-TNGA» («e-Toyota New Global Architecture») η οποία προορίζεται μόνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα της.
Η «E3» πρόκειται να αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία των νέων Plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας τα οποία θα πωλούνται στην ευρωπαϊκή αγορά. Το πρόγραμμα εξέλιξής της γίνεται με τρόπο ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα εφεξής στις όποιες μελλοντικές απαιτήσεις και τάσεις προκύψουν στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Όπως έγινε γνωστό, η Toyota χρειάζεται τη νέα πλατφόρμα για να μειώσει το κόστος εξέλιξης και κατασκευής των καινούργιων μοντέλων της στη Γηραιά Ήπειρο. Για παράδειγμα, για το νέο bZ4Χ αναγκάζεται να εισάγει από την Ιαπωνία την «e-TNGA» (φωτογραφία επάνω). Βάσει όσων ανακοινώθηκαν, η καινούργια πλατφόρμα «E3» θα κατασκευάζεται στα εργοστάσιά της στη Βρετανία και την Τουρκία τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 450.000 μονάδων ετησίως, συνολικά.