Nέα πλατφόρμα και 255 υπερτροφοδοτούμενοι ίπποι για το Toyota GT86


H Toyota πρόκειται να διορθώσει σύντομα τα κακώς κείμενα του GT86, χαρίζοντας στο ιαπωνικό coupe μια νέα πλατφόρμα και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 255 ίππων.

  • 26/3/2020

Αν έλειπε κάτι από το σημερινό Toyota GT86 τότε αυτό ήταν η ισχύς μιας και ο ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας των 2,0 λίτρων φάνηκε από την πρώτη κιόλας στιγμή αδύναμος να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό που είχε προ καιρού ενδώσει στην ευκολία των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων.

Αυτό πρόκειται να αλλάξει στην αμέσως επόμενη γενιά του GT86, το οποία θα φιλοξενηθεί από μια νέα πλατφόρμα υιοθετώντας λύσεις που προσφάτως είδαμε στη «μικρή» έκδοση της νέας Toyota Supra.

O λόγος για τον δίλιτρο, turbo κινητήρα απόδοσης 255 ίππων, ο οποίος προέρχεται από την BMW και έχει αποδείξει πολλάκις τις δυνατότητές του. Η Toyota προέκρινε τον συγκεκριμένο κινητήρα αντί του boxer της Subaru των 2,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει 260 ίππους.

Το νέο Toyota GT86, το οποίο όπως όλα δείχνουν θα μετονομαστεί σε GR86, θα λανσαριστεί το καλοκαίρι του 2021, δίνοντας το παρόν τόσο στην ιαπωνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Άλλωστε ο συγκεκριμένος κινητήρας πληροί ήδη τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων γεγονός που δίνει τη δυνατότητα στους Ιάπωνες να επικεντρωθούν στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και όχι στην προσαρμογή ενός «εξωτικού» boxer κινητήρα στα δεδομένα της ευρωπαϊκής αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Απαγόρευση Κυκλοφορίας: Χρήσιμες συμβουλές για τη στάθμευση και τη φροντίδα του αυτοκινήτου σας

Απαγόρευση Κυκλοφορίας: Δείτε πώς γίνονται οι έλεγχοι της Ελληνικής Αστυνομίας (Video)

Πάρτυ στα social media για την #απαγόρευσηκυκλοφορίας