Νέο εταιρικό λογότυπο για την General Motors


H General Motors δημιούργησε ένα καινούργιο λογότυπο το οποίο θα χρησιμοποιεί από τις 11 Ιανουαρίου. Είναι προσαρμοσμένο στη εποχή μας και προσδιορίζει την εικόνα του Ομίλου προς την εποχή της ηλεκτροκίνησης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 9/1/2021

Ο Όμιλος General Motors δημιούργησε ένα νέο, σύγχρονο εταιρικό λογότυπο, το οποίο θα προσδιορίζει και θα χαρακτηρίζει το στρατηγικό πλάνο του προς το μέλλον, που δεν είναι άλλο από τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων και εξηλεκτρισμένων νέων μοντέλων. Αυτό θα αντιπροσωπεύει τον Όμιλο από τις 11 Ιανουαρίου 2021, καταργώντας το προηγούμενο, θα απηχεί την καινούργια εικόνα της GM, καθώς και τη νέα εμπορική προοπτική της και την αναδιάρθρωση επιχειρηματικών ρόλων μεταξύ των εταιρειών που την απαρτίζουν.

Σχεδιαστικά, η γραμμική απεικόνισή του αντιπροσωπεύει την τάση της παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, ενώ διατηρήθηκε η γενικότερη αισθητική που προϋπήρχε και η οποία το έκανε να μοιάζει σαν έναν διακόπτη μέσω του οποίου τίθεται σε λειτουργία η πραγμάτωση ό,τι επιθυμεί κάποιος, κατ’ αναλογίαν. Επίσης, χρησιμοποιήθηκαν πεζά γράμματα αντί των κεφαλαίων που υπήρχαν ως τώρα.

Το καινούργιο εμπορικό σήμα είναι το πρώτο βήμα της ευρύτερης αλλαγής στη στρατηγική Μάρκετινγκ της General Motors, μια καμπάνια που χαρακτηρίζεται με τη φράση «Everything In». Με την εφαρμογή της, τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου προσβλέπουν να προσελκύσουν νέους σε ηλικία και καινούργιους σε αυτόν πελάτες που θέλουν ένα σύγχρονο, ελκυστικό και πρακτικό όχημα. Έτσι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, προγραμματίζουν να παρουσιάσουν 30 νέα ηλεκτροκίνητα και εξηλεκτρισμένα μοντέλα ως το 2025 τα οποία θα μοιραστούν σε όλες τις εταιρείες που αποτελούν την GM.

Βασικό στοιχείο για αυτά θα αποτελεί η νέα πλατφόρμα που εμπεριέχει τις μπαταρίες «Ultium» που έχει δημιουργήσει ο Όμιλος. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, το γράμμα «m» στο λογότυπο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να θυμίζει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Η κυρία Deborah Wahl, Διευθύντρια Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της GM, δήλωσε σχετικά: «Υπάρχουν στιγμές στην Ιστορία όπου όλα αλλάζουν. Σημεία καμπής. Πιστεύουμε ότι ένα τέτοιο σημείο είναι για εμάς η υιοθέτηση μαζικής παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Σε αντίθεση με το παρελθόν, πλέον, έχουμε τις λύσεις, την ικανότητα, την τεχνολογία και την κατασκευαστική δυνατότητα να προσφέρουμε ένα τέτοιο όχημα για τον καθένα. Η καινούργια εταιρική ταυτότητα και η καμπάνια είναι σχεδιασμένες για να το αντικατοπτρίζουν αυτό».

Διαβάστε, επίσης: H GM παρουσίασε νέα συστήματα πρόωσης για EV.