Νέο λογότυπο για την Toyota Motor Europe


Η Toyota Motor Europe θα χρησιμοποιεί ένα επανασχεδιασμένο και πιο λιτό αισθητικά λογότυπο, αναφορικά με την εταιρική και επικοινωνιακή εικόνα της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 22/7/2020

Το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιεί για τις εταιρικές επικοινωνίες της η Toyota Motor Europe χαρακτηρίζεται από τη λιτή μορφή του, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνει την εικόνα της προς τα  νέα εποχή που προσδιορίζεται και από την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης. Όπως έγινε γνωστό, η έναρξη στη χρήση του θα γίνει με την επίσημη παρουσίαση του καινούργιου Yaris, όπου θα εμφανιστεί για πρώτη φορά σε όλες τις δράσεις και μορφές επικοινωνίας για το νέο supermini μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας. 

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο σχεδιασμός του βασίστηκε σε τέσσερις αρχές: την προνοητικότητα που χαρακτηρίζει την εταιρεία, την συμπαραδήλωση της κινητικότητας, την πολυτελή όψη και τη σταθερότητα. Από το λογότυπο, το οποίο έχει δυσδιάστατη μορφή, έχει αφαιρεθεί η λέξη «Toyota», ενώ είναι σχετικά διαφανές, σύγχρονο και απηχεί τον ψηφιακό κόσμο στον οποίο εμπλεκόμαστε καθημερινά. Επίσης, έγινε γνωστό ότι θα αλλάξει η γραμματοσειρά στην οποία θα επικοινωνούνται οι δραστηριότητες της εταιρείας. Αυτή, έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά και ονομάζεται «Toyota Type». Τέλος, το τμήμα «Toyota Insurance Management» μετονομάζεται σε «Toyota Insurance Services» και το τμήμα μεταχειρισμένων οχημάτων της εταιρείας από «Toyota Plus» θα προσδιορίζεται με τον όρο «Toyota Approved Used».