Νέο MG7: Επιθετικό, δυνατό (257 PS) και... καθόλου ηλεκτρικό! (photos)


Το πρώτο μοντέλο της σειράς Black Label της MG παρουσιάστηκε στην Κίνα και έκλεψε τις εντυπώσεις με τα χαρακτηριστικά του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 19/8/2022

H αναμονή έλαβε τέλος. Μετά από μια σειρά από teasers και «διαρροές», η MG παρουσίασε το ολοκαίνουριο MG7. Ένα μεγάλο, πολυτελές, sedan… που στην ουσία είναι fastback!

Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην Κίνα, εκεί όπου θα διατίθεται - αποκλειστικά για την ώρα - το πρώτο μοντέλο της σειράς Black Label, με την οποία η Morris Garage σκοπεύει να στραφεί σε καταναλωτές που έχουν ως προτεραιότητα το στιλ, την πολυτέλεια και τον σπορτίφ χαρακτήρα.

Το MG7 είναι ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αλλά έχει πίσω του παρελθόν. Είναι ο «διάδοχος» του MG7, που κυκλοφόρησε στην Κίνα από το 2007 έως το 2013, το οποίο με τη σειρά του ήταν μια αναβαθμισμένη έκδοση του Rover 75 (1998-2005). Προφανώς, ουδεμία σχέση έχει με τον προκάτοχό του, από όλες τις απόψεις, τεχνολογικά, κατασκευαστικά και σχεδιαστικά.

Η εξωτερική εμφάνισή του είχε φανεί ξεκάθαρα τις προηγούμενες εβδομάδες, από την… αποκαλυπτική διάθεση της εταιρίας να προμοτάρει την επίσημη παρουσίασή του. Με μήκος 4.884 mm, πλάτος 1.889 mm και ύψος 1.447 mm, τοποθετείται ανάμεσα στα Audi A5 Sportback και A7 Sportback. Για την MG, πάντως, είναι δεδομένα στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων της.

H επιλογή της 5θυρης σχεδίασης, αντί για το παραδοσιακό 4θυρο sedan, είναι αυτή που δίνει το χαρακτήρα fastback στο αυτοκίνητο. Οι γραμμές του είναι «καθαρές» και δυναμικές και δεν είναι υπερβολή να χαρακτηριστούν και «επιθετικές». Ωστόσο, η χαμηλή σιλουέτα, η κομψή γραμμή οροφής σε στυλ κουπέ, τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου και τα σμιλεμένα τζάμια του αμαξώματος συμβάλλουν στην αριστοκρατική εμφάνιση της Black Label Series.

Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τους προβολείς LED σε σχήμα (περίπου) τριγωνικό και το μεγάλο άνοιγμα του προφυλακτήρα, που συνδυάζεται με σπορ εισαγωγές στη μάσκα, επιλογές παρόμοιες με το πρωτότυπο MG Cyberster.

Η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, με τα έντονα φτερά και τα φώτα LED σε οριζόντια διάταξη, που ενώνονται μεταξύ τους καλύπτοντας όλο το πλάτος του αμαξώματος. Το παρμπρίζ έχει μεγάλη κλίση, ενώ η πίσω πτέρυγα που αναπτύσσεται σε τρία στάδια, φέρνει στο νου την Porsche Panamera.

Στο εσωτερικό, το MG7 έχει περάσει για τα καλά στην εποχή της ψηφιοποίησης. Η τεράστια οθόνη 33 ιντσών, που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, υποδηλώνει ξεκάθαρα κάτι τέτοιο. Η καμπίνα είναι κομψή, με μια αίσθηση πολυτέλειας, ενώ τα σπορ εμπρός καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η ανοιγόμενη ηλιοροφή αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, ο οποίος προστίθεται σε ορισμένα φινιρίσματα και επιτρέπει στο MG7 να πλησιάσει τους premium ανταγωνιστές του.

Κάτω από το καπό του MG7, μπορεί κανείς να βρει αποκλειστικά βενζινοκινητήρες εσωτερικής καύσης. Υβριδικό σύστημα δεν υπάρχει, αν και οι φήμες αναφέρουν ότι μπορεί να ακολουθήσει το 2023.

Η βασική έκδοση περιλαμβάνει τον turbo κινητήρα 300 VTGI, χωρητικότητας 1,5 L, που αποδίδει ισχύ 185 PS και 300 Nm ροπή. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων DCT επτά ταχυτήτων.

Η έκδοση επιδόσεων, φέρει τον επίσης turbo κινητήρα 405 VTGI των 2,0 L, που φτάνει τους 257 PS και τα 405 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων ZF, με κίνηση και πάλι στους εμπρός τροχούς. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.

Το MG αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην αγορά της Κίνας προς το τέλος του 2022. Όπως προαναφέραμε, όλα δείχνουν ότι η διάθεσή του θα περιοριστεί αποκλειστικά «εντός έδρας», μιας και η παραγωγή του θα γίνει στην ασιατική χώρα. Από τη στιγμή που Ευρώπη και Βόρεια Αμερική δίνουν προτεραιότητα στην ηλεκτροκίνηση, θεωρείται δύσκολο οι αποκλειστικά θερμικές εκδόσεις του MG να περάσουν και πέρα από την Ασία.