Νέο Renault 5: Το Turbo είναι πιο γλυκό!


Η Renault άνοιξε τα χαρτιά της σχετικά με την… ηλεκτρική αναβίωση του θρυλικού «πενταριού», δίνοντας το έναυσμα για τη ψηφιακή δημιουργία της turbo εκδοχής του.

  • 15/1/2021

Το θρυλικό Renault 5 διατηρήθηκε στις προθήκες τις γαλλική φίρμας για 24 συναπτά έτη, αποκτώντας στο διάστημα αυτό εκδόσεις οι οποίες έγραψαν τη δική τους χρυσή σελίδα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όλα ξεκίνησαν από τις εκδόσεις Alpine, τις οποίες διαδέχθηκε το κεντρομήχανο Renault 5 Turbo που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής της γαλλικής φίρμας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ και ειδικότερα στην περίφημη κατηγορία του Group B.

Το άδοξο τέλος του Group B σήμανε και τη διακοπή στην παραγωγή του κεντρομήχανου κτήνους της Renault, το οποίο ωστόσο είχε ήδη προλάβει να χτίσει τον δικό του «αστικό» μύθο.

Έναν μύθο που σήμερα βρίσκει συνέχεια στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της Renault και της υιοθέτησης μιας σαφώς επιθετικότερηςστρατηγικής. Το περίφημο Renaulution επαναφέρει το Renault 5 στη γραμμή παραγωγής και δεν είναι λίγοι εκείνοι που οραματίζονται τη δημιουργία μιας έκδοσης που θα αποτείνει φόρο τιμής στον θρύλο του Group B.

Μάλιστα, οι πιο τολμηροί από τους φανατικούς οπαδούς της γαλλικής φίρμας μπήκαν στον κόπο να υλοποιήσουν το όραμά τους, δημιουργώντας τη σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού Renault 5 Turbo.

Μπορεί στα πλάνα της Renault να μην βρίσκεται η δημιουργία εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για το νέο «R5», αυτό ωστόσο ελάχιστα μειώνει την αξία του ψηφιακού ιερού τέρατος του Group B.

Με τις χαρακτηριστικές εισαγωγές στα πίσω φτερά, που υπό άλλες συνθήκες θα εξασφάλιζαν… τόνους φρέσκου αέρα στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης και τις εμβληματικές ζάντες αλουμινίου βγαλμένες από το σπάνιοκαλούπι των εκδόσεων Alpine εκείνης της εποχής, το σύγχρονο Renault 5 Turbo δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Διαβάστε ακόμα:

Πάρε θέση: Renault Clio ή Dacia Sandero στη μισή τιμή;