Oι Ιάπωνες υποστηρίζουν ότι έρχεται υβριδικό Toyota GR86 το 2025


Σύμφωνα με δημοσίευμα ιαπωνικού site, η επόμενη γενιά του μοντέλου με υπογραφή Gazoo Racing θα είναι υπερτροφοδοτούμενη και υβριδική, με ισχύ άνω των 320 PS.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 30/10/2022

Μπορεί η δεύτερη γενιά του Toyota GR86 να παρουσιάστηκε μόλις πέρυσι και να «πάτησε» Ελλάδα πριν από λίγες μέρες, όπως σας το παρουσίασε το CAR AND DRIVER, ωστόσο πληροφορίες από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι ήδη η Toyota ξεκίνησε την ανάπτυξη της τρίτης γενιάς του GR86!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Best Car Web, το οποίο συχνά εμφανίζει πληροφορίες για επερχόμενα μοντέλα Toyota και Suzuki, η επόμενη έκδοση του μοντέλου με την υπογραφή της Gazoo Racing είναι προγραμματισμένη για το 2025 και θα έχει ριζοσπαστικές διαφορές από την τρέχουσα.

Συγκεκριμένα, η παραγωγή του δε θα βασίζεται, πλέον, στην πλατφόρμα της Subaru, αλλά σε μια πλατφόρμα της Toyota και συγκεκριμένα μια μικρότερη έκδοση της πλατφόρμας Lexus IS, επειδή το GR86 είναι πολύ μικρό για την TNGA.

Ωστόσο αυτό που λέγεται ότι θα φέρει την «επανάσταση», είναι η εγκατάλειψη του ατμοσφαιρικού κινητήριου συνόλου που χαρακτηρίζει το GR86. Μάλιστα, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν ότι όχι μόνο θα έχει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, αλλά ότι θα υιοθετηθεί υβριδικό κινητήριο σύνολο. Θα χρησιμοποιεί ο turbo κινητήρας 1,6 L από τα GR Yaris και GR Corolla, με το υβριδικό σύστημα του νέου Toyota Crown 2,4 L turbo.

Έτσι, θα προκύψει συνδυαστική ισχύς που θα κυμαίνεται μεταξύ 320 PS και 330 PS, την ώρα που η τρέχουσα ατμοσφαιρική έκδοση των 2,4 L αποδίδει 235 PS. Επιπλέον, οι Ιάπωνες ισχυρίζονται ότι θα διατηρηθεί η επιλογή χειροκίνητου κιβώτιου ταχυτήτων αλλά και η κίνηση στους πίσω τροχούς.

Βέβαια, τέτοιες αλλαγές, αν όντως εφαρμοστούν, θα μετατρέψουν το GR86 σε ένα αρκετά πιο βαρύ, περίπλοκο τεχνολογικά και άρα πιο ακριβό αυτοκίνητο. Ίσως γι’ αυτό, πριν από λίγο καιρό, ο επικεφαλής μηχανικός του, Yasurori Suezawa, είχε τονίσει στην αυστραλιανή έκδοση του Drive ότι η Toyota είχε αποκλείσει μια τέτοια εξέλιξη, όπως και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Βέβαια, αν και η Toyota δεν βιάζεται για τη στροφή στην ηλεκτροκίνηση και πιστεύει πολύ στη λύση του υδρογόνου, έχει ξεκαθαρίσει ότι μετά το 2025 όλα της τα μοντέλα θα έχουν (τουλάχιστον) μία επιλογή υβριδικού κινητήριου συνόλου.

Πηγή: Best Car Web