Toyota: Αργεί ο εξηλεκτρισμός των μοντέλων της Gazoo Racing


Η Toyota καθυστερεί την ένταξη των μοντέλων με την υπογραφή της Gazoo Racing στην γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων, η οποία δε θα έρθει πριν από το 2030.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/10/2022

Η Toyota έχει εκφράσει πολλές φορές την επιθυμία της για εξηλεκτρισμό, όμως πιστεύει ότι οι ΜΕΚδεν πρέπει να αποσυρθούν ολοκληρωτικά στο δρόμο προς την ανθρακική ουδετερότητα. Η ιαπωνική εταιρεία πιστεύει ότι πρέπει οι πελάτες της να μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ηλεκτρικά, ή αυτοκίνητα με ΜΕΚ, ειδικά εφόσον το δίκτυο φορτιστών είναι ακόμα υπανάπτυκτο σε πολλές περιοχές του κόσμου.

Ο Sean Hanley, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Toyota στην Αυστραλία, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό Drive.com.au ότι η εταιρεία δεν είναι ενάντια στον ηλεκτρισμό, όμως θέλει να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες της θα έχουν στη διάθεσή τους μία γκάμα προϊόντων που δε θα τους περιορίζει στην επιλογή. 

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, όλα τα μοντέλα της Toyota αναμένεται να εξηλεκτριστούν, τουλάχιστον έως ένα βαθμό, είτε ως πλήρως ηλεκτρικά, είτε ως υβριδικά, ή ως υδρογονοκίνητα, όμως τα μοντέλα του τμήματος Gazoo Racing δε θα ακολουθήσουν την ίδια πορεία.

Σε συνέχεια της δήλωσης του επικεφαλής μηχανικού του GR86, η οποία έλεγε ξεκάθαρα ότι δε θα υπάρξουν άλλα GR μοντέλα εκτός από τα Yaris, Corolla, 86 και Supra, ο Hanley τόνισε ότι όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα υποστούν κάποια μορφή εξηλεκτρισμού μέχρι το 2030, εκτός από αυτά του τμήματος Gazoo Racing.

Η Toyota αφουγκράζεται τις ανάγκες των πελατών της, οι οποίοι έχουν δείξει ανά τα χρόνια ότι προτιμούν τις ΜΕΚ, όσον αφορά τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Αδιαμφισβήτητα, αυτό αποτελεί «κλειδί» στην εξέλιξη του καταλόγου των Ιαπώνων.