Πέντε λόγοι που αξίζει να οδηγήσετε το νέο Opel Astra


Πριν λίγες ημέρες δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου Opel Astra. Ας δούμε πέντε λόγους που θα μας έκαναν να το περιμένουμε με ανυπομονησία. 

  • 18/6/2021

Το πολυαναμενόμενο νέο Opel Astra θα έχει τεράστιες διαφορές με το τρέχον μοντέλο. Είναι η πρώτη φορά που ένα επερχόμενο Astra φαίνεται πολύ μοντέρνο, τεχνολογικά υπερπλήρες και κανείς δε μπορεί να το χαρακτηρίσει βαρετό.

1. Retro look για το νέο Astra

Θα ψάχνετε μάταια για κάτι πολύ ακραίο στο σχεδιασμό των μοντέλων σε αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία. Παραδοσιακά τα μικρομεσαία hatchback ήταν λίγο συντηριτικά και απέφευγαν τις ακρότητες που μπορεί να κόστιζαν σε πωλήσεις, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει με το νέο Astra. Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι φαίνεται βαρετό. Στην πραγματικότητα, αν αντιπαραθέσουμε όλες τις προηγούμενες γενιές πριν από το επερχόμενο μοντέλο, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι αυτό το Astra για πρώτη φορά παίρνει ένα μοντέρνο σχεδιαστικό δρόμο.

Η γωνιακή σχεδίαση της εμπρός μάσκας με το στενό φωτιστικό σώμα LED χαρακτηρίζει το νέο μπροστινό τμήμα Vizor, που πρωτοείδαμε στο νέο Mokka. Στο υπόλοιπο αυτοκίνητο βλέπουμε κυρίως γωνιώδεις επιφάνειες που ακολουθούν τη γραμμή που χαράσσει η πρόσοψη, με τις γνωστές αναλογίες ενός μοντέλου της κατηγορίας C.

2. Υπερσύγχρονο ψηφιακό πιλοτήριο

Η Opel δεν θα μπορούσε να μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό με το νέο Astra και ένα σύχρονο ψηφιακό πιλοτήριο είναι το μέσο για την προσέλκυση αγοραστών. Αυτοί όλο και περισσότερο θέλουν μεγάλες γυαλιστερές οθόνες με όσο το δυνατόν λιγότερα πραγματικά κουμπιά. Η Opel γνωρίζει τι είναι αυτό που ζητάει το κοινό της, αν και δεν είναι όλα ψηφιακά και υπάρχουν αρκετά φυσικά κουμπιά που έχουν διασωθεί με σκοπό να αποτρέψουν επικίνδυνες αναζητήσεις στα υπομενού των οθονών κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Εννοείται βέβαια πως διαθέτει όλες τις δυνατότητες συνδεσιμότητας και παραμετροποίησης της οδήγησης που περιμένουμε από ένα καινούριο αυτοκίνητο της κατηγορίας.

3. Ομοιογενές και ελαφρώς μεγαλύτερο

Ακριβώς όπως το Peugeot 308, στο οποίο βασίζεται, το νέο Astra μεγάλωσε ελαφρώς σε διαστάσεις, με αποτέλεσμα ο χώρος για επιβάτες και αποσκευές να αυξηθεί ελαφρώς. Αλλά η διαφορά με το προηγούμενο Astra δεν είναι πολύ μεγάλη, αν και το πλήρως ψηφιακό πιλοτήριο του δίνει μία εντελώς διαφορετική εμφάνιση. Η ποιότητα κατασκευής περιμένουμε να είναι ελαφρώς αναβαθμισμένη και τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι αρκετά πιο ωραία στην όψη.

Αν κρίνουμε από τα μοντέλα της Peugeot, με τα οποία χρησιμοποιεί κοινή πλατφόρμα, η οδική συμπεριφορά θα κάνει το Astra προβλέψιμο, αρκετά ομαλό και σαφές, χωρίς να διακυβεύεται η άνεση. Δεν είναι ακόμη γνωστό εάν θα υπάρχουν πιο σπορ παραλλαγές. Έχει επίσης επιβεβαιωθεί μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση, αλλά τεχνικά δεν αποκλείεται να δούμε την ίδια υλοποίηση με του νέου 308, επειδή η Peugeot έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προσφέρει και πλήρως ηλεκτρικό 308.

Το νέο Astra είναι μία ιδέα μακρύτερο σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο κατά 4 χιλιοστά. Έχει πλέον μήκος 4.374 χιλιοστά, αλλά είναι σημαντικά πιο φαρδύ κατά 51 χιλιοστά, ενώ έγινε χαμηλότερο μόλις κατά 1 χιλιοστό και το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 13 χιλιοστά φτάνοντας τώρα τα 2.675. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 422 λίτρα.

4. Με όνομα βαρύ και εντυπωσιακή εμφάνιση 

Ένα γνωστό όνομα κάνει το αυτοκίνητο ήδη οικείο και αναμενόμενο και πάντα η εταιρεία μπορεί να βασίζεται σε μια μεγάλη βάση θαυμαστών. Το Opel Astra δεν είναι τυχαία ένα όνομα που έμεινε τόσα χρόνια αναλλοίωτο και μαζί με το Volkswagen Golf, ένα από τα πιο διάσημα μικρομεσαία αυτοκίνητα. Ένας λόγος που μπορούμε να βρούμε για να μην οδηγήσετε το νέο Opel Astra θα ήταν ότι η επιλογή σας θα ήταν τόσο συναρπαστική όσο και οικεία, λογική και προβλέψιμη ταυτόχρονα.

5. Επιζητώντας έναν νέο χαρακτήρα

Σαν τέκνο του Ομίλου Stellantis και με μηχανικά μέρη από την PSA, το Astra θα μοιράζεται σχεδόν τα πάντα με το Peugeot 308. Δεν είναι μόνο βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα EMP-2 (κάτι που δεν είναι καθόλου κακό…), ενώ επίσης θα μοιράζεται τους ίδιους κινητήρες και υβριδικά σύνολα. Τους γνωρίζουμε ήδη από πολλά άλλα προϊόντα της PSA, οπότε δεν υπάρχουν πολλά νέα σε αυτόν τον τομέα. Αναμένονται δύο υβριδικά plug-in με συνδυαστική ισχύ 180 ή 225 ίππων, ο 3κύλινδρος 1.2 turbo βενζινοκινητήρας σε εκδόσεις 110 και 130 ίππων, καθώς και ένας κινητήρας ντίζελ. Ενώ οι μηχανολογικές λύσεις είναι πολλές και πολύ αξιόλογες, μένει να δούμε πως το νέο Opel Astra θα διαμορφώσει το δικό του χαρακτήρα και θα διαφοροποιείται από το αδελφό Peugeot 308.