Πιθανόν να κλείσουν εργοστάσια οι PSA και FCA


Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΩΝ PSA ΚΑΙ FCA ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΤΑΛΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΟΜΩΣ ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΛΕΙΨΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΜΕΡΙΚΩΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/11/2019

Όταν ανακοινώθηκε επίσημα η είδηση για τη συγχώνευση της PSA με την FCA έγινε γνωστό ότι με την ενέργεια αυτή θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και στις δύο πλευρές. Ωστόσο, καθώς ορίζονται περαιτέρω οι λεπτομέρειες της ενοποίησης των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών, φαίνεται να υπάρχουν σκέψεις για το κλείσιμο κάποιων εργοστασίων και των δύο Ομίλων. 

Συγκεκριμένα, εάν υπάρξει η ανάγκη για κάτι τέτοιο, προβλέπεται να κλείσουν η παραγωγική μονάδα της Fiat Chrysler Automobiles στη Σερβία (Kragujevac) και αυτές της Vauxhall (PSA) στη Βρετανία (Luton και Ellesmere Port). Επίσης, η αναγκαστική χρήση των πιο σύγχρονων κινητήρων της PSA από την FCA στα μοντέλα της, για να πληροί τον καινούργιο κανονισμό προστασίας του περιβάλλοντος, ίσως οδηγήσει στο κλείσιμο κάποιων εργοστασίων παραγωγής κινητήρων της FCA, είτε στην Ιταλία είτε στην Πολωνία.

Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτου, η νέα εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση των δύο Ομίλων θα μπορεί να βρεθεί στην τέταρτη θέση της κατάταξης μεταξύ των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών. Στο σχέδιο που ανακοινώθηκε, προβλέπεται η επένδυση περίπου 45 δισεκατομμυρίων ευρώ για να επιτευχθούν οι στόχοι που έχουν τεθεί. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι PSA και FCA πέρυσι πούλησαν συνολικά περίπου 8.700.000 αυτοκίνητα ενώ με τις επενδύσεις που προβλέπεται να γίνουν αναμένεται να έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 14.000.000 οχημάτων ετησίως, συνολικά.