Ποιος είδε αυτή την πίσω όψη και δεν την λαχτάρησε;


Το πίσω μέρος που βλέπετε δεν ανήκει σε κάποια Lamborghini με άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους. Κάτι που εξιτάρει ακόμη περισσότερο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 11/2/2021

Όλες οι Lamborghini δεν είναι οι ίδιες, πόσω μάλλον αυτή η Diablo SV-R η οποία βγήκε κατευθείαν από την γραμμή παραγωγής από τις εγκαταστάσεις στην Sant’ Agata στην Μπολόνια. Και αυτό που κάνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμη πιο μεγάλο σε αξία είναι πως υπάρχουν μόλις 31 σαν αυτό που κατασκευάστηκαν για το Supertrophy.

Βασίζεται στην Diablo SV και θα ήταν περιττό να μιλήσουμε για το εντυπωσιακό αμάξωμα με τις λευκές ζάντες, τα πολλά αυτοκόλλητα, τις πίσω δύο κολλητές απολήξεις και το γενικότερα εμφατικό αεροδυναμικά σύνολο. Κομμένο… και ραμμένο για τις πίστες.

Η πρώτη αγωνιστική έκδοση της Diablo ήταν 191 κιλά ελαφρύτερη από την απλή SV και έφτανε τα 1.385 συνολικά. Ο ατμοσφαιρικός V12 χωρητικότητας 5,7 lt είχε ρυθμιστεί για να αποδίδει 540 PS που περνούν στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων.

Η συγκεκριμένη SV-R είναι η 16η που κατασκευάστηκε και έχει αρκετή αγωνιστική δράση σε πίστες στην Ευρώπη και την Αυστραλία. Ανάλογα με τους χορηγούς είχε άλλαζε εμφάνιση, αλλά έμεινε με την τελευταία με το νούμερο 666 και τα χρώματα από το Australian Nation Cup. Τώρα πωλείται μέσω της ιστοσελίδας Trading Garage δίνοντας μας μια καλή ευκαιρία να μιλήσουμε για αυτή την υπέροχη κατασκευή.