Πόσο… γκάζι κρύβει το Hyundai Bayon N;


Το Hyundai Bayon αποτελεί τη νέα πρόταση της κορεατικής φίρμας στην κατηγορία των αστικών διαστάσεων SUV και ήδη κάποιοι ονειρεύονται την ημέρα αυτήν που η κορεατική φίρμα θα του χαρίσει μια νέα αποστολή.  

  • Πηγή:TopElectricSUV
  • 5/3/2021

H πρόθεση της Hyundai να ενισχύσει το προφίλ της προχωρώντας στην εξέλιξη υψηλών επιδόσεων προτάσεων είναι σαφώς διατυπωμένη. Το μόνο που απομένει, λοιπόν, είναι να αποδειχθεί αν το μέχρι σήμερα γνωστό i30 N και τα πολυαναμενόμενα i20 N και Kona N θα πλαισιωθούν και από άλλες προτάσεις με ανάλογα χαρακτηριστικά ή αν οι Κορεάτες θα αποφύγουν τους αχρείαστους πειραματισμούς.

Φυσικά το μέγεθος του i10 δεν είναι το κατάλληλο για να χτίσει κανείς πάνω του μια πρόταση υψηλών επιδόσεων, αυτό δεν ισχύει το ίδιο όμως και για το Bayon το οποίο μόλις αποκαλύφθηκε, αφήνοντας την ελπίδα ότι θα ακολουθήσει το παράδειγμα του i20 στο οποίο και βασίζεται.

Εξ αυτού ορμώμενοι, οι άνθρωποι του TopElectricSUV δεν δίστασαν να κάνουν το επόμενο βήμα, δημιουργώντας μια έκδοση του αυτοκινήτου με όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός υψηλών επιδόσεων hatchback.

Ακολουθώντας γνώριμα σχεδιαστικά μονοπάτια, τόνωσαν το παρουσιαστικό του αυτοκινήτου με στοιχεία που ούτως ή άλλως έχουν συναντήσει ξανά σε ανάλογες προτάσεις της κορεατικής φίρμας.

Οι λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα, τα διακριτικά αεροδυναμικά skirts και η σταθερή πίσω αεροτομή, δίνουν έναν πιο δυναμικό τόνο, χωρίς να αλλοιώνουν το ήδη γνωστό προφίλ του αυτοκινήτου.

Λύση κάτω από το καπό θα μπορούσε να δώσει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης του 1,6 λίτρου, ο οποίος έχει αποδείξει μέχρι σήμερα ότι μπορεί να φτάσει μέχρι τα επίπεδα ισχύος των 200 ίππων.

Με δεδομένο ότι η πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Hyundai Bayon δεν υποστηρίζει την παρουσία τετρακίνησης, οι Κορεάτες είναι υποχρεωμένοι να επενδύσουν στο μπροστινό άξονα, εξασφαλίζοντάς του όλα τα απαραίτητα εφόδια.

Κοινώς ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο θα αναλάβει τη δύσκολη δουλεία της διαχείρισης της απόδοσης ενός κινητήρας υψηλών προδιαγραφών.

Σε κάθε περίπτωση, η Hyundai συνηθίζει να δίνει σε αυτές τις περιπτώσεις το περιθώριο της επιλογής ανάμεσα σε ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σε μια ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη, κάτι που αναμένεται να συμβεί και στην περίπτωση του Hyundai Bayon N αν και εφόσον υλοποιηθεί.    

Διαβάστε ακόμα:

Hyundai Bayon: Το νέο μικρό SUV των Κορεατών είναι εδώ!