Πόσο μακριά θα φτάσετε με τη «ρεζέρβα»;


ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΑΝΑΒΕΙ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ «ΡΕΖΕΡΒΑ». ΠΟΣΟ ΛΙΓΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΣΑ KM ΑΚΟΜΗ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ;

  • 5/12/2019

Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται με τη «ρεζέρβα», δεν είναι σαφές πόσα λίτρα καυσίμου έχει στο ρεζερβουάρ ακόμη και πόσα περαιτέρω km μπορεί να διανύσει. Φυσικά, τα παραπάνω εξαρτώνται από τον τύπο του αυτοκινήτου, αλλά και από τον τρόπο, με τον οποίο οδηγεί ο οδηγός. Γενικότερα, όμως, ισχύει ότι σε... καθεστώς «ρεζέρβας» τα υπολειπόμενα lt καυσίμου είναι 5, επομένως η απόσταση, που μπορεί να διανύσει κανείς είναι περίπου 50 km. Αν εσείς, τώρα, θεωρείτε ότι η «ρεζέρβα» σας είναι μεγαλύτερη, εμείς δεν έχουμε αντίρρηση, αλλά, για καλό και για κακό, μην υπερβείτε το προτεινόμενο όριο των 50 km.

Είναι δεδομένο και φυσιολογικό πως σε κάθε αυτοκίνητο οι ενδείξεις για το απόθεμα του καυσίμου διαφέρουν. Θυμηθείτε, εσείς οι παλιότεροι, ή μάθετε, οι νεότεροι, ότι τα πιο παλιά αυτοκίνητα έχουν στον πίνακα οργάνων τους το κλασικό «ρολογάκι» με τον αναλογικό δείκτη. Το κόκκινο πλαίσιο είναι η ένδειξη της «ρεζέρβας», ενώ ένα λαμπάκι κίτρινου χρώματος... απαιτεί από εσάς να βάλετε στο αυτοκίνητο καύσιμο. Αντίθετα, τα km, που απομένουν στα σύγχρονα αυτοκίνητα, δίνονται μέσω ψηφιακών ενδείξεων.

Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρει κανείς να «μείνει» από καύσιμα. Γιατί, πέρα από την καθυστέρηση, που θα επηρεάσει το πρόγραμμά του, είναι βέβαιο ότι θα υποστεί και μεγάλη ταλαιπωρία. Υπενθυμίζουμε στους... παλιούς ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν «παίρνουν» ξανά μπροστά με σπρώξιμο ή -πιο σωστά- αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα παρουσιαστούν πιθανότατα προβλήματα στον καταλύτη. Έτσι, θεωρούμε ότι η καλύτερη λύση είναι το «προσέχουμε για να έχουμε». Γιατί, και πάλι, ένα ντεπόζιτο με βενζίνη ή πετρέλαιο στο χώρο αποσκευών δεν είναι η καλύτερη ή/και η πιο ασφαλής επιλογή...