Η γκάμα του νέου Peugeot 2008 στη χώρα μας εμπλουτίζεται με την υβριδική έκδοση 48V, η οποία προστέθηκε στο διαμορφωτή του επίσημου site της εγχώριας αντιπροσωπείας.
Το ανανεωμένο B-SUV της γαλλικής φίρμας, που παρουσιάστηκε πέρυσι, ήταν ήδη διαθέσιμο ως αμιγώς θερμικό (κινητήρες βενζίνης και diesel) και ηλεκτρικό και πλέον οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το αποκτήσουν και ως Hybrid με ισχύ 136 PS.
Το κινητήριο σύνολο της υβριδικής έκδοσης έχει ως βάση τον νέα γενιάς βενζινοκινητήρα 1,2 L PureTech που αποδίδει 136 PS και 230 Nm, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 29 PS και 55 Nm και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V ενεργειακής χωρητικότητας 0,9 kWh. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων e-DCS6.
Το 2008 Hybrid χρειάζεται 8,3 sec για τα 0-100 km/h ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 206 km/h. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του 2008 δίνει την δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για περισσότερο από το 50% των αστικών διαδρομών, εξασφαλίζοντας βελτιωμένη οικονομία καυσίμου έως και 20% (μικτή κατανάλωση 4,9 lt/100 km) και μείωση των εκπομπών CO2 έως και 26g/km σε σύγκριση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8. Χάρη στη μείωση των εκπομπών CO2, το νέο Peugeot 2008 HYBRID έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Στη χώρα μας, είναι διαθέσιμο σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Στην εισαγωγική έκδοση Active συναντά κανείς, μεταξύ άλλων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, 6 αερόσακους, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, PEUGEOT i-Cockpit® με κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών, θύρα USB - C μπροστά, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών με πίσω αισθητήρες στάθμευσης, ζάντες 16 ιντσών, ESP με Hill Assist, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης πίεσης ελαστικών, προβολείς και φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα 3D LED και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης (αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση σύγκρουσης, διατήρησης λωρίδας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού).
Στην έκδοση Allure προστίθονται, ανάμεσα σε άλλα, ζάντες αλουμινίου 17ιντσών "KARAKOY", εμπρός γρίλια στο χρώμα του αμαξώματος, υψηλής ευκρίνειας κάμερες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός & πίσω, hands free πρόσβαση και εκκίνηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, Adaptive Cruise Control, PEUGEOT i-Cockpit® με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ευκρίνειας, PEUGEOT i-Connect® σύστημα infotainment με δυνατότητες συνδεσιμότητας του smartphone, 2 θύρες UBS-C εμπρός και 1 θύρα USB-C και 1 USB-A πίσω..
Τέλος, στην κορυφαία έκδοση GT τα πρόσθετα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι, μεταξύ άλλων, τα full LED εμπρός φώτα, οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών "EVISSA", οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέφτες με φωτισμό υποδοχής, ο εσωτερικός φωτοχρωματικός καθρέφτης Frameless, η οροφή σε απόχρωση Black Diamond και το PEUGEOT i-Connect® Advanced (3D Connected Navigation).
Αναλυτικά οι τιμές του υβριδικού Peugeot 2008 στην Ελλάδα - που καλύπτεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση - είναι οι εξής:
ΕΚΔΟΣΗ | ΤΙΜΗ |
Hybrid 136 e-DCS6 Active | 28.600 € |
Hybrid 136 e-DCS6 Allure | 30.800 € |
Hybrid 136 e-DCS6 GT | 33.300 € |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Test Drive: Peugeot 2008 1.2T 130 EAT8 GT - Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο premium SUV
Αυτές είναι οι τιμές του νέου Peugeot 5008 στη Γερμανία
Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 Hybrid 100 e-DSC6 με το προηγμένο σύστημα κίνησης (video)