Suzuki Vision Gran Turismo: Ένα... ψηφιακό υβριδικό roadster με κινητήρα από Hayabusa!


To Suzuki Vision Gran Turismo Concept είναι ένα υβριδικό roadster που «φοράει» έναν κινητήρα από Hayabusa και επειδή αυτός δεν είναι αρκετός, εξοπλίζεται με άλλους 3 ηλεκτροκινητήρες.

  • 26/5/2022

Η Suzuki έχει εξειδικευτεί στις μηχανές και στα αυτοκίνητα, όμως το τελευταίο της concept είναι μία τέλεια μίξη από αυτούς τους 2 κόσμους. Η ιδέα είναι ένα ελαφρύ roadster με κίνηση σε όλους τους τροχούς, που χρησιμοποιεί έναν κινητήρα Hayabusa σε συνδυασμό με μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το Suzuki Vision GT μοιάζει με ένα Swift χωρίς οροφή, που έρχεται με μια πλήρως εκτεθειμένη καμπίνα δύο θέσεων. Η Suzuki λέει ότι οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν επίσης από το Cappuccino, αλλά έχουν λίγες ομοιότητες.

Το μπροστινό μέρος του Vision GT μοιάζει πολύ με το Swift Sport λόγω της μεγάλης μάσκας, των εισαγωγών του προφυλακτήρα και των επιθετικών προβολέων που είναι τοποθετημένοι στα διογκωμένα φτερά. Το καπό είναι μακρύ, ενώ το κοντό πανοραμικό παρμπρίζ χωρίς κολόνες και η απουσία οροφής συμβάλλουν στις δραματικές διαστάσεις. Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα LED κατά κάποιο τρόπο θυμίζουν το Devon GTX, ενώ ο μεγάλος διαχύτης με τις κεντρικά τοποθετημένες διπλές εξατμίσεις καθιστά σαφές ότι δεν πρόκειται για EV.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει μια αρκετά απλή διάταξη με οθόνες για τις κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες. Πάνω στο τιμόνι βρίσκονται τα κουμπιά Start/Stop και τα κουμπιά των φώτων έκτακτης ανάγκης, τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων. Ο οδηγός έχει πρόσβαση σε ένα διαφανές ψηφιακό ταμπλό οργάνων και μόνο, αφού δεν θα χρειαστεί λειτουργίες ψυχαγωγίας σε ένα τέτοιο όχημα.

Προχωρώντας στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, αυτό είναι ίσως το καλύτερο μέρος του concept. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.340 κυβικών που προέρχεται από τη Hayabusa είναι τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα, συνεργαζόμενος με μια τριάδα ηλεκτροκινητήρων, δύο μπροστά και έναν πίσω. Ως αποτέλεσμα, η συνδυασμένη απόδοση είναι 426 ίπποι και 610 Nm ροπής. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να μην ακούγονται τόσο εντυπωσιακά σε σύγκριση με άλλα πρωτότυπα Vision GT, αλλά ο κινητήρας της Hayabusa που ουρλιάζει θα κάνει τα πάντα πιο ευχάριστα. Επίσης, χάρη στην υιοθέτηση της αγωνιστικής τεχνολογίας, το concept της Suzuki ζυγίζει μόνο 970 κιλά.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Suzuki βάζει κινητήρα Hayabusa σε σπορ αυτοκίνητο, ακολουθώντας τη συνταγή του 2001 Suzuki GSX-R/4 concept. Δυστυχώς, όπως και με τον προκάτοχό του, το Suzuki Vision Gran Turismo δεν προορίζεται για παραγωγή και θα παραμείνει στον ψηφιακό κόσμο. Ωστόσο, είναι ωραίο που οι παίκτες θα μπορούν να το οδηγήσουν. Το Vision Gran Turismo είναι μέρος της τελευταίας δωρεάν ενημέρωσης για το Gran Turismo 7 της Polyphony Digital, που είναι διαθέσιμη για τις κονσόλες Playstation της Sony.