Συνεργασία Bosch και CATL για μπαταρίες


H BOSCH ΚΑΙ Η ΚΙΝΕΖΙΚΗ CATL ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΗΠΙΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (48V).

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/9/2019

Η σύμπραξη της Bosch με την κινεζική CATL (Contemporary Amperex Technology) θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μπαταριών υψηλής απόδοσης για ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, τεχνολογία που όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εφαρμόζουν στα μοντέλα τους.

Η Bosch έχει εκπονήσει ένα πρόγραμμα δημιουργίας 50 πλατφορμών που διαθέτουν αυτό το σύστημα, συνεπώς χρειάζεται έναν μεγάλο προμηθευτή για τις μπαταρίες που απαιτούνται και η CATL έχει αυτή τη δυνατότητα. Ο κ. Stefan Hartung, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bosch και Πρόεδρος του τμήματος για την Κινητικότητα, δήλωσε σχετικά: «[Μαζί με την CATL] Θα επεκτείνουμε και θα ισχυροποιήσουμε τη θέση μας στην αγορά των μπαταριών 48V, σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που έχουμε στη αυτών».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις στελεχών της Bosch, ως το 2025 σχεδόν το 20% των καινούργιων αυτοκινήτων που θα κατασκευάζουν ετησίως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Η συνεργασία με την CATL κρίθηκε αναγκαία λόγω του υψηλού κόστους που απαιτείται εάν θα δημιουργούσε η Bosch τη δική της μονάδα παραγωγής αυτού του τύπου μπαταριών (όπως ανακοινώθηκε, απαιτούνταν περίπου 20 δις ευρώ).

Πέρυσι, η Bosch ξεκίνησε να κατασκευάζει μπαταρίες 48V στο εργοστάσιό της που βρίσκεται στην Κίνα οι οποίες έχουν μικρότερες διαστάσεις και παθητική ψύξη, κάτι που τις κάνουν περισσότερο προσιτές για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ως το 2025, η γερμανική εταιρεία αναμένει να έχει ετήσιο τζίρο πέντε δις ευρώ από αυτές, ποσό που είναι δεκαπλάσιο από ό,τι τώρα.