Τέλος από την γκάμα της Mercedes η SL 63 AMG


ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΗΣ AMG ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΝΟΣ ΔΙΠΛΑ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥ V8 ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ Η MERCEDES-BENZ SL Η ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/11/2019

Η είδηση πέρασε στα ψιλά, μιας και η περίπτωση της Mercedes-Benz SL απασχολεί όλο και λιγότερο τον αυτοκινητικό πλανήτη. To καταξιωμένο γερμανικό roadster, η ιστορία του οποίου ξεκινά στα μέσα του προηγούμενου αιώνα δεν προσφέρεται πλέον με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων και τα διακριτικά της AMG.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου η οποία αποτελεί οριστικά παρελθόν από την γκάμα της Mercedes-AMG.

Έτσι ο τίτλος της ισχυρότερης Mercedes-Benz SL περνά στην SL 500 των 455 ίππων η οποία εφοδιάζεται με έναν επίσης οκτακύλινδρο σύνολο 4,8 λίτρων, ενώ ένα σκαλί χαμηλότερα τοποθετείται η SL 400 των 367 ίππων για την κίνηση του οποίου φροντίζει ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων.

H σημερινή γενιά Mercedes-Benz SL βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής από το 2012 και στην αρχή της εμπορικής πορείας της διέθετε -μεταξύ άλλων- και δωδεκακύλινδρες εκδόσεις, οι οποίες στη συνέχεια καταργήθηκαν σε μια ευρύτερη προσπάθεια περιορισμού των εκλυόμενων ρύπων.

Ανάλογη τύχη θα έχει όπως όλα δείχνουν και οι V8 κινητήρας, μιας και στην αμέσως επόμενη γενιά του αυτοκινήτου η επιπλέον ισχύ που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις ώστε να υποστηριχθεί ο δυναμικός χαρακτήρας θα προκύπτει με τη συμβολή ηλεκτροκινητήρων.