Η A-Class άρχισε να πωλείται στις ΗΠΑ από το 2019 και έπειτα, στην τετράθυρη (sedan) εκδοχή της. Θυμίζουμε ότι έναν χρόνο πριν (2018) είχε παρουσιαστεί η τέταρτη γενιά του μοντέλου η οποία διαθέτει αρκετές σύγχρονες εφαρμογές και εξοπλισμό που μπορεί να προσελκύσει τους νέους σε ηλικία αγοραστές της εκεί αγοράς.
Όμως, οι υπολογισμοί των ανθρώπων της Mercedes-Benz για τις πωλήσεις του πολυτελούς μικρομεσαίου μοντέλου αποδείχτηκαν αισιόδοξοι καθώς το ενδιαφέρον των Αμερικάνων γι’ αυτό αποδείχτηκε πολύ μικρό. Έτσι, αποφάσισαν να σταματήσουν τη διάθεση της A-Class Sedan εκεί εξαιτίας των λιγοστών πωλήσεων της.
Παρότι είχαν δημιουργήσει μια πρωτότυπη τηλεοπτική διαφήμιση για να τονίσουν τα πλεονεκτήματα του μοντέλου, η οποία προβλήθηκε για πρώτη φορά την ημέρα διεξαγωγής του «Super Bowl» στο Mercedes-Benz stadium, το 2019, δεν κατάφεραν να προσελκύσουν υποψήφιους αγοραστές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, εκείνη τη χρονιά πουλήθηκαν 17.641 A-Class ενώ πέρυσι ο συνολικός ετήσιος αριθμός τους ήταν μόλις 8.108, δηλαδή μειωμένος κατά περίπου 46%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, ο λόγος που το συγκεκριμένο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας δεν ήταν επιτυχημένο εμπορικά στις ΗΠΑ είναι η κακή χρονική συγκυρία που λανσαρίστηκε εκεί.
Αυτό έγινε ενόσω η Αμερικανοί είχαν στραφεί με μεγαλύτερο ενδιαφέρον προς τα crossover και τα SUV μοντέλα τόσο της Mercedes-Benz όσο και των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ζήτηση για την A-Class. Παρακάτω, μπορούμε να δούμε την τηλεοπτική διαφήμιση που προβλήθηκε στις ΗΠΑ και αφορούσε σε αυτή.