Θα έρθει τελικά στην Ευρώπη το Ford Evos;


Πληθαίνουν οι φήμες ότι το Ford Evos που παρουσιάστηκε στην Κίνα ένα μήνα νωρίτερα θα είναι ο αντικαταστάτης του Mondeo στην ευρωπαϊκή αγορά. 

  • 9/6/2021

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον Απρίλιο η Ford παρουσίασε το Evos, το πρώτο μοντέλο της που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου στην Κίνα. Το πρωτότυπο αυτό σχεδιαστικό μείγμα crossover coupe κατηγορίας D έκανε πολλούς να πιστεύουν ότι είχαμε μπροστά μας τον διάδοχο του Mondeo.

Είναι κοινό μυστικό ότι η εταρεία με σήμα το μπλε οβάλ έψαχνε εδώ και καιρό να αντικαταστήσει το Mondeo με κάτι που θα σφύζει από δυναμισμό, αλλά παράλληλα θα είναι εντός της μόδας των crossover- SUV. Αν και προς το παρόν η Ford δεν έχει επιβεβαιώσει ότι το Evos θα έρθει στην Ευρώπη, οι φήμες πληθαίνουν ότι αυτό θα είναι ο διάδοχος του Mondeo στη Γηραιά Ήπειρο και του Fusion στις Η.Π.Α.   

Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που έχουμε εξασφαλίσει και δείχνει πως θα μπορούσε να είναι η ευρωπαϊκή έκδοση του Ford Evos δεν απέχει πολύ από το μοντέλο που παρουσιάστηκε στο Shanghai Auto Show.

Σχεδιαστικά, το Evos έχει άκρως δυναμικές γραμμές που θυμίζουν τη Mustang Mach-E, με μυώδες αμάξωμα και λεπτομέρειες που υποδεικνύουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Ford. Η οκταγωνική γρίλια πλαισιώνεται από επιθετικά φώτα LED που ενώνονται με μια λεπτή φωτεινή λωρίδα, ενώ στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα βρίσκουμε μια ενιαία εισαγωγή αέρα. Τα τονισμένα φτερά, η οροφή με έντονη κλίση προς τα πίσω, η αεροτομή και τα επίσης ενωμένα φώτα LED πίσω δημιουργούν μία δυναμική σιλουέτα με εμφανή τα στοιχεία από κουπέ.  

Στο εσωτερικό βλέπουμε μια ενιαία διαμόρφωση οθονών πλάτους 1,4 μέτρων στην οποία ενσωματώνονται η έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών στη θέση του κλασικού πίνακα οργάνων και μία μακρόστενη οθόνη αφής 27 ιντσών, ανάλυσης 4K, στην κονσόλα, οι οποίες καλύπτονται από ενιαίο κρύσταλλο. 

Προς το παρόν η εταιρεία κρατάει «σιγή ιχθύος» για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Evos, αλλά από τις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε ότι θα υπάρχει plug-in υβριδική έκδοση. Στην Ευρώπη θα δούμε και τους κινητήρες βενζίνης της εταιρείας, καθώς και ήπια υβριδικά σύνολα. Οι ντίζελ κινητήρες φαίνεται πως θα περάσουν στην ιστορία.