Τι γνωρίζουμε για τη νέα γενιά του Peugeot 3008;


Στη Γαλλία εμφανίστηκαν δημοσιεύματα που αποκαλύπτουν στοιχεία για τη επερχόμενη SUV πρόταση. Διαβάστε για τις διαθέσιμες εκδόσεις, τα μέγεθος του μοντέλου αλλά και την εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης.

  • 15/2/2022

Αν και η Peugeot τηρεί άκρα μυστικότητα σχετικά με την ανάπτυξη του νέου Peugeot 3008, γαλλικά μέσα βρήκαν τρόπο να μάθουν λεπτομέρειες σχετικά με την επόμενη γενιά του δημοφιλούς SUV. Σύμφωνα με αυτά η πρόταση θα λανσαριστεί προς το τέλος του 2023 και θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με την τρέχον μοντέλο (το μήκος του θα φτάνει τα 4.5 m.).

Σχεδιαστικά οι μεγάλες αλλαγές θα εντοπίζονται στο πίσω μέρος όπου οι Γάλλοι θα ακολουθήσουν μία πιο σπορ γραμμή που θα θυμίζει SUV Coupe και το αποτέλεσμα θα είναι να μικρύνουν αρκετά τα πίσω παράθυρα. Για τους οικογενειάρχες που αναζητούν την πρακτικότητα η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει το 2024 μια νέα πρόταση του Peugeot 5008.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία θα μεταπηδήσουν από το Peugeot 308. Στο μπροστά μέρος θα δούμε μια επιβλητική γρίλια διακοσμημένη με το λογότυπο της εταιρείας που θα είναι ένα ανανεωμένο ως προς τον σχεδιασμό του. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED, θα ενσωματώνουν τις τρεις χαρακτηριστικές κάθετες γραμμές που θυμίζουν τα νύχια του λιονταριού και θα λειτουργούν ως φώτα ημέρας.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί είναι η ανανεωμένη STLA Medium που χρησιμοποιείται και από άλλα αυτοκίνητα του ομίλου Stellantis και μπορεί να φιλοξενήσει αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα. Στις διαθέσιμες ηλεκτρικές εκδόσεις θα υπάρχουν προτάσεις είτε με έναν ηλεκτροκινήτηρα, είτε με δύο. Στη δεύτερη περίπτωση θα προσφέρεται και η δυνατότητα τετρακίνησης ενώ σχετικά με την αυτονομία ακούγεται ότι θα κυμαίνεται μεταξύ 400-700 km.

Μεταξύ των προτάσεων θα υπάρχουν και μοντέλα με κινητήρες βενζίνης που θα χρησιμοποιούν τον 1.2 PureTech. Αυτό που δεν θα υπάρξει είναι κάποια diesel πρόταση με την Peugeot να δείχνει την πρόθεσή της να μην προχωρήσει σε αυτή την επιλογή, βλέποντας ίσως την πτώση των πωλήσεων που παρουσιάζει η συγκεκριμένη κατηγορία τα τελευταία χρόνια.

Παράλληλα θα είναι διαθέσιμα και plug-in hybrid εκδόσεις με τον κινητήρα PureTech των 1.6 λίτρων που συνδυαστικά με το ηλεκτρικό σύνολο θα αποδίδουν 180 PS και 225 PS στις διαθέσιμες προτάσεις. Την ίδια στιγμή το αυτόματο κιβώτιο e-DCT7 θα πάρει τη θέση του EAT8.

Εσωτερικά παρούσα θα είναι η νέα γενιά της τεχνολογίας i-Cockpit ενώ θα συνεχίσει να κερδίζει τις εντυπώσεις το μικρό σε μέγεθος τιμόνι. Στο κέντρο του ταμπλό θα βρίσκεται μια νέα, μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων ενώ στο κάτω μέρος θα υπάρχουν οι γνωστοί διακόπτες που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου και ενεργοποιούν τα αλάρμ, το ξεθάμπωμα των παραθύρων, κ.α.

Η παραγωγή του μοντέλου θα γίνει στις εγκαταστάσεις της πόλης Sochaux στην Γαλλία και η τιμή εκκίνησης του μοντέλου εκτιμάται ότι θα είναι οι 34.000€.