Το baby SUV της Alfa Romeo απέκτησε όνομα και πατρίδα


Οι Ιταλοί θέτουν σε εφαρμογή το σχέδιο της επιστροφής της Alfa Romeo στην κορυφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, επενδύοντας στη δημοτικότητα της κατηγορίας των αστικών διαστάσεων SUV.

  • 1/1/2021

Κανένας νοήμων petrolhead δεν μπορεί να διαφωνήσει ότι η θλιβερή εικόνα της Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια δεν είναι αυτή που αξίζει σε μια φίρμα με την ιστορία και το κοινό της μιλανέζικηςαυτοκινητοβιομηχανία.

Μία από τις προτεραιότητες, λοιπόν, των Γάλλων του PSA Group οι οποίοι επί της ουσίας έχουν πάρει στα χέρια τους την τύχη της πολύπαθης Alfa Romeo είναι η αναβίωση του ιταλικού θρύλου.

Το πρώτο βήμα είναι η παραγωγή ενός μικρομεσαίων διαστάσεων SUV το οποίο πρόκειται θα πάρει τη θέση της Giulietta. Ο λόγος για την περίφημη Tonale, η οποία καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πατήσει επί ευρωπαϊκού εδάφους μέσα στο 2021, πλαισιώνοντας τη μεγαλύτερη και ακριβότερη Stelvio.

Ωστόσο, η Alfa Romeo δεν θα σταματήσει εκεί καθώς το 2022 στην γκάμα της θα ενταχθεί και ένα αστικών διαστάσεων SUV που θα κληθεί με τη σειρά του να καλύψει το κενό της MiTo.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η γνωστή και ως Alfa Romeo Brennero θα κατασκευάζεται στην Πολωνία, όπου ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιώνStellantis ετοιμάζεται να επενδύσει το ποσό των 204 εκατομμυρίων δολαρίων, μεταφέροντας εκεί την παραγωγή μοντέλων της Fiat, της Alfa Romeo και της Jeep.

H γαλλο-ιταλική συμμαχία θα ξεκινήσει την παραγωγή τριών νέων αυτοκινήτων το δεύτερο εξάμηνο του 2022, μεταξύ των οποίων θα είναι το νέο Fiat Punto και η Alfa Romeo Brennero.

Μάλιστα, η Πολωνία θα αποτελέσει και την «πατρίδα» των εξηλεκτρισμένων προτάσεων των Fiat-Jeep και Alfa Romeo, γεγονός που με τη σειρά του σημαίνει ότι το «μικρό» SUV της Alfa Romeo θα διαθέτει από την αρχή της καριέρας του plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Με δεδομένο άλλωστε ότι τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα της FCA θα βασιστούν στην κληρονομιά της Peugeot-Citroen, οι πιθανότητες να δούμε την Alfa Romeo Brennero να ακολουθεί το πρόσφατο παράδειγμα του Peugeot e-2008 είναι κάτι παραπάνω από σημαντικές.

Να σημειώσουμε ότι το εργοστάσιο της FCA στην Πολωνία παράγει τα Fiat 500 και Lancia Ypsilon, απασχολώντας περίπου 2.500 υπαλλήλους. Φυσικά αυτός ο αριθμός πρόκειται να αυξηθεί και μάλιστα σημαντικά, καθώς στη γραμμή παραγωγής πρόκειται να προστεθούν νέα μοντέλα του ομίλου.