Το Chrysler Airflow είναι το μέλλον της εταιρείας


Η Chrysler ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο Airflow θα αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου νέου μοντέλου το οποίο ίσως παρουσιαστεί το 2024.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 9/12/2021

Η Chrysler, ως μέλος του Ομίλου Stellantis, έχει νέες προοπτικές πλέον αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση. Το πρωτότυπο Airflow δείχνει με ξεκάθαρο τρόπο ότι η αμερικανική εταιρεία είναι πολύ κοντά στο να θέσει σε διαδικασία παραγωγής ένα νέο μοντέλο της αυτής της τεχνολογίας.

Το καινούργιο crossover όχημα που θα προκύψει από αυτό θα βασίζεται στην πλατφόρμα «STLA Medium», μία από τις τέσσερις συνολικά που θα δημιουργήσει η Stellantis, ενδεχομένως να έχει την ίδια ονομασία (Airflow) η οποία παραπέμπει στο ιστορικό CX LeBaron Custom Imperial Airflow Town Sedan που παρουσίασε η Chrysler το 1934 και αναμένεται να είναι άμεσος ανταγωνιστής της Ford Mustang Mach-E, του Tesla Model Y και του Volkswagen ID.4.

To καινούργιο πρωτότυπο αποκαλύφθηκε στον Τύπο στις αρχές του περασμένου Ιουλίου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που ο Όμιλος ονόμασε «EV Day». O κ. Carlos Tavares, Διευθύνων Σύμβουλος αυτού, έχει δηλώσει ότι «είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό πρωτότυπο», υπαινισσόμενος ότι το μοντέλο παραγωγής θα είναι έτοιμο ακόμα και το 2024. Μάλιστα, τόσο το 2019 όσο και εφέτος, η εταιρεία κατέθεσε αίτηση στις ΗΠΑ για την κατοχύρωση της ονομασίας και του εμπορικού σήματος «Airflow».

Προς το παρόν, δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες που να αφορούν στα τεχνικά στοιχεία του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Chrysler. Πιθανόν να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με έναν ηλεκτροκινητήρα ή με δύο. Η μέγιστη απόδοση καθενός θα μπορούσε να είναι μεταξύ 169 PS και 244 PS, ενώ η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του να φτάνει περίπου τα 710 km. 

Τέλος, βάσει των όσων είδαμε στο πρωτότυπο Airflow, το καινούργιο BEV μοντέλο της Chrysler ενδεχομένως να έχει στο εσωτερικό του μεγάλες σε διάσταση έγχρωμες οθόνες οι οποίες θα είναι τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό. Επίσης, ίσως στο ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού να διατηρηθούν οι οθόνες και για τους πίσω επιβάτες.