Το καλοκαίρι η διάθεση του Lynk & Cο 01 στην Ευρώπη


Η κινεζική εταιρεία Lynk & Cο θα ξεκινήσει τους προσεχείς μήνες τη διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά του πρώτου μοντέλου της οποίο ονομάζεται 01. Αρχικά, θα βασιστεί στην προώθησή του μέσω μηνιαίας συνδρομής για τη χρήση του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 22/1/2022

Το Lynk & Cο 01 βασίζεται στην πλατφόρμα «CMA» («Compact Modular Architecture») που χρησιμοποιεί ήδη η Volvo στα μοντέλα της. Όπως και η σουηδική εταιρεία, η Lynk & Cο ανήκει στον κινεζικό Όμιλο Zhejiang Geely Holding. 

Το 01 είναι ένα SUV μοντέλο το οποίο –προς το παρόν– θα διατίθεται στην Ευρώπη τόσο στην έκδοσή του με υβριδικής διάταξης κινητήρα όσο και στην Plug-in Hybrid. Αυτό αναμένεται να γίνει από το προσεχές καλοκαίρι, όπως έγινε γνωστό. Στη Γερμανία, εκεί όπου στοχεύον κυρίως τα στελέχη της Lynk & Cο, η βασική τιμή τής υβριδικής έκδοσης έχει οριστεί στα 35.000 ευρώ, ενώ αυτή της PHEV στα 42.000 ευρώ.Στη Γαλλία, όπου θα διατίθεται μόνο η Plug-in Hybrid εκδοχή του, η βασική τιμή έχει οριστεί στα 41.500 ευρώ.

Ωστόσο, τα στελέχη της κινεζικής εταιρείας δεν βασίζονται στις πωλήσεις καθαυτές όσο σε μια μορφή χρονομίσθωσης του οχήματος από τους πελάτες της κατευθείαν από την ίδια. Για τον λόγο αυτό έχουν ορίσει ένα πρόγραμμα όπου κάποιος (στη Γερμανία) θα μπορεί με 500 ευρώ τον μήνα να έχει το αυτοκίνητο με όλες τις καλύψεις αναφορικά με το σέρβις και τις επισκευές που ενδεχομένως να χρειαστούν. Μόνη προϋπόθεση είναι να μην διανύσει ο χρήστης περισσότερα από 1.250 km μηνιαίως, ενώ θα είναι σε θέση να διακόψει το πρόγραμμα όποτε το επιθυμεί. 

Θυμίζουμε ότι πέρυσι τον Νοέμβριο ο κ. Alain Visser, Διευθύνων Σύμβουλος της Lynk & Cο δήλωσε ότι το 95% των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για να έχουν το 01 έχουν επιλέξει το πρόγραμμα χρήσης του παρά την ιδιοκτησία του. Όπως είχε πει τότε, περίπου 30.000 άτομα είχαν δείξει την προτίμησή τους για το SUV όχημα.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα από το καλοκαίρι και θα εισάγονται από την Κίνα. Ωστόσο, υπάρχει σχέδιο να κατασκευάζονται και στο Βέλγιο, στο εργοστάσιο που έχει η Volvo στη Γάνδη.