Το νέο Hyundai Santa Fe βγαίνει off-road με την έκδοση XRT (photos)


Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και η αναβαθμισμένη ικανότητα ρυμούλκησης έρχονται για να τονίσουν το off-road υπόβαθρο του κορεατικού SUV.

  • 19/11/2023

To καλοκαίρι η Hyundai αποκάλυψε τη νέα γενιά του Santa Fe η οποία αλλάζει σελίδα στη σειρά και υιοθετεί μια εντελώς νέα σχεδιαστική γραμμή. Οι καμπύλες στο αμάξωμα αποτελούν πια παρελθόν δίνοντας τη θέση τους σε μια πιο... τετραγωνισμένη προσέγγιση που ευλόγως σε κάποιους θύμισε... Land Rover Defender.

Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου οι Κορεάτες προχώρησαν σε ακόμα μία αποκάλυψη, τραβώντας το κάλυμμα από το Hyundai XRT Conceptσε μια προσπάθεια να ενισχύσουν περαιτέρω το off-road υπόβαθρο του μεγάλου SUV.

Ουσιαστικά με την παρουσίαση του concept έστρωσαν το χαλί για την έκδοση παραγωγής XRΤ που θα τονίζει τις εκτός δρόμου ικανότητές του νέου Santa Fe. Δεν είναι άλλωστε κάτι πρωτοφανές για τη φίρμα μιας και οι XTR εκδόσεις είναι ήδη διαθέσιμες στους αγοραστές των ΗΠΑ για αρκετά μοντέλα της γκάμας όπως τα Tucson, Palisade, Santa Cruz αλλά και το απερχόμενο Santa Fe.

Η έκθεση AutoMobility του Los Angeles που διεξάγεται αυτές τις ημέρες, έγινε το stage για την επίσημη παρουσίαση της έκδοση παραγωγής του Hyundai Santa Fe XRT η οποία είναι σαφώς πιο «ήπια» σε σχέση με την concept πρόταση.

Εσωτερικά οι παρεμβάσεις είναι μικρής έκτασης και ο οδηγός θα εντοπίσει ότι βρίσκεται μέσα στο off-road μοντέλο κυρίως από το ανάγλυφο λογότυπο «XRT» στα καθίσματα.

Εξωτερικά υπάρχει σε διάφορα σημεία φινίρισμα σε σκούρο χρώμιο και μαύρο ενώ τα ελαστικά BF Goodrich που είδαμε στο πρωτότυπο έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα πιο «πολιτισμένο» all-terrain σετ, τα Continental TerrainContact (245/60R18).

Η πιο σημαντική διαφοροποίηση σε σχέση με τη συμβατική έκδοση εντοπίζεται στην κατά 38 mm μεγαλύτερη απόσταση του πατώματος από το έδαφος αλλά και στην ικανότητα ρυμούλκησης σχεδόν 2.000 kg (4.500 λίβρες), με την προσθήκη του αντίστοιχου εξοπλιστικού πακέτου.

Στην ανακοίνωσή της η Hyundai δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για τα κινητήρια σύνολα. Αμερικανικά μέσα, όπως το caranddriver.com, εικάζουν ότι στη συγκεκριμένη αγορά θα είναι διαθέσιμο αρχικά με τον turbo κινητήρα των 2,5 L που αποδίδει 277 ίππους και συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση. Αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και το υβριδικό σύνολο με κινητήρα 1,6 L. και 232 ίππους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Οι κινητήρες που θα έχει στην Ευρώπη το νέο Hyundai Santa Fe

Hyundai Pony: To πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Hyundai και η βάση για το IONIQ 5

Το facelift του Hyundai Tucson διατηρεί ατόφιο τον χαρακτήρα του (photos)