To νέο MINI Cooper SE στο Nurburgring


Η MINI ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ COOPER SE ΣΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ NüRBURGRING, ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΔΗΣΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/10/2019

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, νέο MINI Cooper SE είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής το οποίο συμπλήρωσε έναν γύρο στην πίστα του Nürburgring Nordschleife χωρίς να χρειαστεί να πιέσει ο οδηγός το πεντάλ του φρένου ούτε μία φορά για να επιβραδύνει.

Εν προκειμένω, ο στόχος δεν ήταν να καταρριφθεί το ρεκόρ γύρου στη λεγόμενη «Πράσινη Κόλαση» των 20,8 km αλλά να διαπιστωθεί πόσο καλά λειτουργεί η τροχοπέδη του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Έτσι, το MINI Cooper SE συμπλήρωσε έναν γύρο κινούμενο με γρήγορο ρυθμό, χωρίς να χρειαστεί να φρενάρει ο οδηγός ούτε μία φορά κατά τη διάρκεια της προσπάθειας.

Όπου χρειαζόταν να μειωθεί η ταχύτητα, απλά άφηνε το πόδι του από το δεξί πεντάλ και το σύστημα αναλάμβανε να το πράξει, χωρίς να χάνεται χρόνος. Έτσι, κάποιος μπορεί να οδηγεί το MINI Cooper SE με τον τρόπο που έχει ονομαστεί «μόνο με το δεξί πεντάλ», δηλαδή να προϋπολογίζει την απόσταση επιβράδυνσης ή ακινητοποίησης του οχήματος. 

Το MINI Cooper SE έχει δύο επιλογές ρύθμισης για τον ρυθμό επιβράδυνσης μόνο μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Στην κανονική επιλογή σημειώνεται επιβράδυνση έως 0,19 g ενώ στη πιο μαλακή 0,11 g. Θυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρίες λιθίου-ιόντων 32,6 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 184 PS και 270 Nm ροπής, ενώ η τυποποιημένη αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 235-270 km βάσει του πρωτοκόλλου «WLTP».