To νέο Nissan Z GT500 για τους αγώνες Super GT


Η Nissan απέσυρε το αειθαλές GT-R από τους αγώνες της κατηγορίας Super GT στο ιαπωνικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και το αντικατάστησε με το καινούργιο Z.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 5/12/2021

Ο διάδοχος του Nissan GT-R στους αγώνες της κατηγορίας Super GT που διεξάγονται επί ιαπωνικού εδάφους είναι αυτός που βλέπουμε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για την αγωνιστική μορφή του νέου Ζ η οποία ονομάζεται GT500.

H τελευταία φορά που κάποιο Nissan Z έλαβε μέρος σε αυτούς ήταν το 2007, όπου είχε επιτυχημένη πορεία. Έκτοτε, έως και τώρα, τη θέση του πήρε το GT-R με ανάλογη επιτυχία σε ό,τι αφορά στα αποτελέσματα και την κατάταξη. Με αυτό, η εταιρεία κατέκτησε τέσσερις τίτλους Κατασκευαστών και ένα Πρωτάθλημα οδηγών. 

Προς το παρόν, δεν ανακοινώθηκαν πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και την απόδοση του κινητήρα. Ωστόσο, ο Κανονισμός της συγκεκριμένης κατηγορίας προβλέπει ότι τα αγωνιστικά οχήματα που θα συμμετέχουν στους αγώνες αυτής πρέπει να έχουν τετρακύλινδο κινητήρα χωρητικότητας δύο λίτρων με μονό turbo.

Αν αυτό μάς φαίνεται «λίγο» πρέπει να επισημάνουμε ότι ο Κανονισμός επιβάλλει να περιορίζεται η μέγιστη ισχύς στους 660 PS, ιπποδύναμη που κάθε άλλο μικρή μπορεί να θεωρηθεί και η οποία δείχνει το επίπεδο εξέλιξης που έχουν αυτοί οι κινητήρες. Φυσικά, η εξέλιξη και η δημιουργία του αγωνιστικού είναι αποτέλεσμα των ανθρώπων του τμήματος Nismo.

Το αμάξωμα του νέου Z GT500 θυμίζει αρκετά αυτό της έκδοσης παραγωγής τού καινούργιου σπορ μοντέλου τής Nissan αλλά –προφανώς– διαφέρει άρδην κατασκευαστικά. Το πλαίσιό του είναι σωληνωτό, έχει μεγάλες αεροδυναμικές επιφάνειες και θεωρείται το ποιο εντυπωσιακό αγωνιστικό Z ως τώρα.