Το Skoda Scala RS ίσως να είναι υβριδικό.


Οι υπεύθυνοι της Skoda μελετούν όλα τα ενδεχόμενα για την γρήγορη έκδοση του νέου Scala.

  • KEIMENO: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 24/3/2019

Το νέο Skoda Scala του οποίου η παραγωγή ήδη ξεκίνησε, αναμένεται να πάρει και αυτό την σειρά του για να αποκτήσει την γρήγορη έκδοση με τα χαρακτηριστικά RS. 

Aν και δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα η ύπαρξη της έκδοσης, γεγονός είναι ότι τα δύο άλλα RS, το Οctavia και το Kodiaq τα πηγαίνουν πολύ καλά στις πωλήσεις, οπότε μάλλον και το Scala θα ακολουθήσει.

Για το νέο Scala RS υπάρχει σοβαρή σκέψη να μην βασίζεται μόνο στον κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά να διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα, το οποίο θα το βοηθήσει να κατεβάσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να είναι πιο συμβατό με τους νέους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. 

Αν θυμηθούμε πάντως, το Vision RS Concept, το οποίο υπήρξε ο προάγγελος του Scala είχε υβριδικό σύστημα, με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα να αποδίδουν συνδυαστικά 245 άλογα. Η Skoda είχε ανακοινώσει επιδόσεις της τάξης των 7,1 δευτερολέπτων για το 0-100 km/h και μέγιστη ταχύτητα τα 210 km/h. Μάλιστα μπορούσε να κάνει και έως 70 km με αποκλειστική χρήση της μπαταρίας.

Το συγκεκριμένο πακέτο ταιριάζει απόλυτα το προφίλ ενός γρήγορου σπορτίφ Scala, το οποίο μάλιστα είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να εφοδιαστεί με υβριδικό σύστημα. Το θέμα που πρέπει να λυθεί είναι αν έχει νόημα σε επίπεδο κερδών για την εταιρία, κάτι που ίσως αποδειχτεί ο σημαντικότερος ανασταλτικός παράγοντας όταν έρθει η ώρα των τελικών αποφάσεων.