Toyota Yaris Cross GR Sport: Παρουσιάστηκε η «αγριεμένη» έκδοση του urban SUV (photos)


Η Toyota αποκάλυψε και επίσημα το Yaris Cross GR Sport που διαφοροποιείται σε συγκεκριμένους τομείς σε σχέση με τη βασική έκδοση, ενώ είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. 

  • 20/7/2022

Κάτι περισσότερο από δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά, το Toyota Yaris Cross ζήλεψε το supermini «αδερφάκι» του και απόκτησε και αυτό μια πιο... αγριεμένη έκδοση που φέρει φυσικά την υπογραφή της Gazoo Racing.

Το Toyota Yaris Cross GR Sport παρουσιάστηκε αρχικά για την αγορά της Ιαπωνίας και θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία από τον επόμενο μήνα με την αρχική τιμή της βασικής έκδοσης να ορίζεται στις 16.750€ και της υβριδικής στις 19.450€, σύμφωνα με την τρέχουσα ισοτιμία γεν-ευρώ.

Οι διαφοροποιήσεις του σε σχέση με από Yaris Cross ξεκινούν από το σύστημα ανάρτησης το οποίο έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει καλύτερο κράτημα στις στροφές ενώ το έχουν φέρει πιο κοντά προς το έδαφος κατά περίπου 10 cm. Την ίδια στιγμή έχουν προστεθεί ενισχύσεις στο δάπεδο και στο πίσω μέρος ώστε να αναβαθμιστεί η ακαμψία, προσθέτοντας πόντους στην fun-to-drive εμπειρία.

Σχεδιαστικά η τοποθέτηση των λογοτύπων GR κάνουν τη νέα πρόταση να ξεχωρίζει και προϊδεάζει αυτούς που θα το συναντήσουν στον δρόμο, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στους προφυλακτήρες (μπροστά και πίσω), έχουν μεγαλώσει οι πλαϊνές εισαγωγές αέρα ενώ έχει προστεθεί και ένας διαχύτης που εστιάζει κατά βάση στο οπτικό αποτέλεσμα και όχι στην ουσία.  

Οι δαγκάνες στα δισκόφρενα φέρουν κόκκινο χρωματισμό, οι ζάντες πάνω στις οποίες «πατάει» είναι 18άρες ενώ για ελαστικά έχουν επιλεχθεί τα Falken FK510 με διαστάσεις 215/50 R 18.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέα sport καθίσματα που συνδυάζουν το υλικό Air Nubuck και συνθετικό δέρμα. Το τριάκτινο τιμόνι είναι επενδυμένο με δέρμα και φέρει το λογότυπο GR ενώ τα πεντάλ είναι αλουμινένια.

Αναφορικά με τα κινητήρια σύνολα το νέο Yaris Cross GR Sport θα είναι διαθέσιμο σε δύο επιλογές που έχουν ως βάση των τρικύλινδρο κινητήρα του 1,5 lt. Ο πρώτος δεν έχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση και αποδίδει 120 PS και 145 Nm ροπής ενώ το δεύτερο σύνολο είναι υβριδικό και αποδίδει 90 PS και 141 Nm ροπής.

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες και οι δύο έχουν δεχθεί μικρές παρεμβάσεις ώστε να υπάρχει καλύτερο απόκριση όταν ο οδηγός πατάει το δεξί πεντάλ. Αξίζει να αναφερθεί πως σε αντίθεση με τη βασική έκδοση, το Yaris Cross GR Sport είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και όχι με τετρακίνηση.

Θα πρέπει να θεωρήσουμε ως δεδομένα ότι το νέο Toyota Yaris Cross GR Sport θα φτάσει αργά ή γρήγορα και στην ευρωπαϊκή αγορά ώστε να πλαισιώσει το «αδερφάκι» του που παράγεται στο εργοστάσιο της πόλης Βαλενσιέν στη Γαλλία.