Υπάλληλος συνεργείου «κατέστρεψε» ένα Tesla Model S Plaid αξίας 143.990 ευρώ!


Η δοκιμαστική βόλτα για τον έλεγχο της σωστής επισκευής του EV κατέληξε σε σφοδρό ατύχημα με υπαιτιότητα του 31χρονου υπαλλήλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 13/9/2022

Το χειρότερο σενάριο που μπορεί να σκεφτεί ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που παρέδωσε το όχημά του στο συνεργείο, είναι… να μην το παραλάβει ποτέ. Και αυτό συνέβη πριν από λίγες μέρες σε έναν ιδιοκτήτη TeslaModelSPlaid.

Ο Jeff, Αμερικανός από το Plano του Texas, παρέδωσε το πανίσχυρο και πανάκριβο EV του, με ισχύ 1.020 PS και τιμή στην Ελλάδα 143.990 €, σε συνεργείο στις 24 Αυγούστου. Έξι μέρες μετά το τηλέφωνό του χτύπησε και ενώ περίμενε να του ανακοινώσουν ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, ο υπάλληλος από το κέντρο εξυπηρέτησης της Tesla τον ενημέρωσε ότι το αυτοκίνητό του καταστράφηκε μετά από σύγκρουση.

«Νόμιζα ότι μου έκαναν πλάκα», τόνισε ο Jeff στο site Teslarati και πρόσθεσε: «Πολύ σύντομα διαπίστωσα, όμως, ότι δεν ήταν αστείο». Τι είχε συμβεί; Ένας 31χρονος υπάλληλος του συνεργείου έκανε μια δοκιμαστική βόλτα το Model S Plaid για να διαπιστώσει ότι όλα πήγαν σωστά στις εργασίες που έγιναν. Ωστόσο, δε σταμάτησε σε STOP, σε μία διασταύρωση, με αποτέλεσμα να τρακάρει με ένα AudiA5, ο 62χρονος οδηγός του οποίου διεκομίσθη σε νοσοκομείο.

Οι φωτογραφίες από το χώρο του ατυχήματος δείχνουν το Tesla να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές στη δεξιά πλευρά. Η πίσω πόρτα έχει καταστραφεί, όπως και το παράθυρο, ενώ έχουν ενεργοποιηθεί και όλοι οι αερόσακοι του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Επιπλέον και η πόρτα του συνοδηγού είχε υποστεί ζημιά.

Η αστυνομία, που έσπευσε στο συμβάν, επιβεβαίωσε ότι υπεύθυνος του ατυχήματος ήταν ο οδηγός του Tesla, κάτι που αναγνώρισε και ο ίδιος ο υπάλληλος του συνεργείου. Ο Jeff έμεινε, έτσι, χωρίς αυτοκίνητο και αρχικά η Tesla επικοινώνησε μαζί του και προσφέρθηκε να του στείλει άμεσα ένα άλλο ModelSPlaid, που έμοιαζε με το δικό του και βρισκόταν σε έκθεση της εταιρίας στο Texas.

Ωστόσο, 24 ώρες μετά, η εταιρία απέσυρε την προσφορά της, ζητώντας περισσότερο χρόνο, προκειμένου να κινήσει τις σχετικές διαδικασίες μέσω της ασφαλιστικής εταιρίας. Αυτό σήμαινε ότι τουλάχιστον για 3 εβδομάδες, ο Jeff θα έμενε χωρίς αυτοκίνητο.

Όπως ο ίδιος υποστήριξε, μίλησε και με τον υπάλληλο, ο οποίος και αναγνώρισε το λάθος του, αλλά στη συνέχεια η Tesla δεν του προσέφερε κάποιο άλλο αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών για να μπορεί να μετακινείται.

Μέχρι τις 6 Σεπτεμβρίου δεν υπήρξε καμία εξέλιξη στο θέμα, το οποίο απέκτησε δημοσιότητα μέσω των τοπικών ειδησεογραφικών sites και τελικά στις 9 Σεπτεμβρίου η Tesla επικοινώνησε μαζί του και του γνωστοποίησε ότι ένα ολόιδιο Tesla Model S Plaid με αυτό που είχε, είναι ήδη στο… δρόμο για να φτάσει άμεσα στα χέρια του.